Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Ca. tilbake på samme nivå nå som før maskina takka farvel :P Level 15 (tror jeg kom meg til 19 før...) og en max trimma 430 Scuderia i garasjen :D :D Samt gull på alt i Beginner, Amateur og Professional :D Nå skal jeg bare ta alle åpne Special Events og B, A og iA lappen, så er det på'n igjen om noen dager, for å fullføre Expert :) Gruer meg til de to siste brettene på Expert-nivået. Det var sykt vanskelig sist gang, tror ikke jeg klarte nestsiste brettet der.

Kjør B-spec og vinn Zonda R, da tar du dem :)

Eventuelt kan du få låne en bil med meg med 991hk og som veier 850kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har i den siste uke klart å kjøre meg opp til level 19 med god hjelp av 880 hesters fullspekka Audi RS6 og en rimelig hissig 85 modell Mazda Savanna med 380 hester!

Men så til saken! Den banen med Classic supercars, tror det er i Professjonal series hvor man kjører Forrest raceway og Cote D Azur(Monaco banen)! Hvordan i helvette klarer folk å vinne på de to banene der! Nå har jeg prøvd med min 69 Corvette med 520 hk, 1200 kilo og ellers fullspekket men det er umulig å vinne! I går gjorde jeg som svogeren min(han klarte den), kjøpte en 68 Camarao Z28 som blei trimma til rundt 600 hester, vekt reduksjon, softeste racingdekka, råeste drivverk, heftigste eksos osv men jeg klarer fortsatt ikke mer en 5-6 plass :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som ikke får tak i pickup?

Sleit også med å finne en pickup! Må bare finkjemme bruktbil lista ofte så dukker det en opp! Jeg fant en Ford F150 SVT Lightning som blei ganske gøyal etter non modifikasjoner :wink:

Var forresten ikke bare bare å vinne på Daytona løpet, de dere Toyota Tacomaene går noe jæklig rett fram selv om du tar dem i svingene mer litt hissig understell! Vinner forøvrig ett eller annet slags misfoster med hjul forran :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så til saken! Den banen med Classic supercars, tror det er i Professjonal series hvor man kjører Forrest raceway og Cote D Azur(Monaco banen)! Hvordan i helvette klarer folk å vinne på de to banene der! Nå har jeg prøvd med min 69 Corvette med 520 hk, 1200 kilo og ellers fullspekket men det er umulig å vinne! I går gjorde jeg som svogeren min(han klarte den), kjøpte en 68 Camarao Z28 som blei trimma til rundt 600 hester, vekt reduksjon, softeste racingdekka, råeste drivverk, heftigste eksos osv men jeg klarer fortsatt ikke mer en 5-6 plass :evil:

Flere måter å gjøre det på. Vinner du Lamborghini Exclusive, så vinner du en Lambo som du kan modifisere og vinne løpene med. Riktignok, du må kjøre litt kamikaze i første svingen for å komme i tet, og så holde idealspor hele veien for å unngå at de kjører forbi deg. De har raskere biler, men det skal være en veldig klar forbikjøringsmulighet før de viker vekk fra idealsporet for å kjøre forbi. Med andre ord, kom deg frem i tet og blokk dem resterende runder... Slitsomt, og ikke sikkert du får det til på et par forsøk. Men det går an...

Du må også være litt heldig med startoppsettet på motstanderne slik at du ikke har de mest startraske foran deg. Da kan det være lurt å bare gå ut å starte på nytt da du ikke vil klare å "krasje" deg frem i første svingen.

På Monaco-banen kan det også være lurt å justere ned toppfarten på bilen (litt etter hvilken bil du kjører) da banen ikke er så rask. Kan tjene litt mer på å heller gå for akselerasjon enn toppfart.

En annen mulighet er å vente med å ta denne utfordringen inntil du har klart "Like the Wind" i B-Spec. Der får du en Toyota 7 som kan gjøre alt mye lettere. Men for å vinne Like the Wind må du ha en ganske bra bil der også, så er ikke såå lett det heller hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som ikke får tak i pickup?

Sleit også med å finne en pickup! Må bare finkjemme bruktbil lista ofte så dukker det en opp! Jeg fant en Ford F150 SVT Lightning som blei ganske gøyal etter non modifikasjoner :wink:

Var forresten ikke bare bare å vinne på Daytona løpet, de dere Toyota Tacomaene går noe jæklig rett fram selv om du tar dem i svingene mer litt hissig understell! Vinner forøvrig ett eller annet slags misfoster med hjul forran :roll:

Sitter med samme løp og bil på b spec og må si det er forsjellig hvor mye disse sjåførene satser. På a spec gikk det forholdsvis greit for da ble det full gass stort sett hele veien rundt. Har endel kan trimme enda så blir spennede se hvor mye som må til for palle plassering på nevnte løp :-). Men tror det hadde vært enklere med ratt gitt :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er vel ekstremt skuffet over dette spillet?

Min mening er at det er ett utrolig dårlig spill, med tanke på ventetiden. Kjøpte PS3 og Gran Turismo, og gjett om jeg angrer!!

Bra det finnes Forza, som er 1000000 ganger bedre på absolutt alle måter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere måter å gjøre det på. Vinner du Lamborghini Exclusive, så vinner du en Lambo som du kan modifisere og vinne løpene med. Riktignok, du må kjøre litt kamikaze i første svingen for å komme i tet, og så holde idealspor hele veien for å unngå at de kjører forbi deg. De har raskere biler, men det skal være en veldig klar forbikjøringsmulighet før de viker vekk fra idealsporet for å kjøre forbi. Med andre ord, kom deg frem i tet og blokk dem resterende runder... Slitsomt, og ikke sikkert du får det til på et par forsøk. Men det går an...

Du må også være litt heldig med startoppsettet på motstanderne slik at du ikke har de mest startraske foran deg. Da kan det være lurt å bare gå ut å starte på nytt da du ikke vil klare å "krasje" deg frem i første svingen.

På Monaco-banen kan det også være lurt å justere ned toppfarten på bilen (litt etter hvilken bil du kjører) da banen ikke er så rask. Kan tjene litt mer på å heller gå for akselerasjon enn toppfart.

En annen mulighet er å vente med å ta denne utfordringen inntil du har klart "Like the Wind" i B-Spec. Der får du en Toyota 7 som kan gjøre alt mye lettere. Men for å vinne Like the Wind må du ha en ganske bra bil der også, så er ikke såå lett det heller hehe :wink:

Ja jeg tror jeg får innse at jeg får vente litt med den der til jeg får en litt mer egnet bil! Det er ikke noe problem å komme seg i tet i begynnelsen med Corvetta eller Camaraoen, bare å "brøyte" seg vei i den førse svingen men problemet blir alle de andre svingene! Særlig nedre hvaneområde på Monaco banen før langsletta med start/mål streken! Der fucker det seg som oftes til :roll:

Men skal prøve å justere ned toppfarta, høres ikke så dumt ut nei! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt Racing Modification på Corvetten eller Camaroen? Bør kunne gjøre det enklere, men koster en del...

Som sagt, hold idealspor, så kjører de ikke forbi med mindre du kjører veldig sent.

I Monaco fant jeg vel ut at det ikke var så mye triks å bremse hardt og svinge samtidig. Fikk sleng nesten hver gang i samme svingen der. Bare å kjøre litt roligere akkurat i det området, så kjører du heller fra dem i de andre igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt Racing Modification på Corvetten eller Camaroen? Bør kunne gjøre det enklere, men koster en del...

Som sagt, hold idealspor, så kjører de ikke forbi med mindre du kjører veldig sent.

I Monaco fant jeg vel ut at det ikke var så mye triks å bremse hardt og svinge samtidig. Fikk sleng nesten hver gang i samme svingen der. Bare å kjøre litt roligere akkurat i det området, så kjører du heller fra dem i de andre igjen

Har ikke tatt noen Racing Modification på bilene, kan prøve det å se! Skjer det samme med meg som du skriver, får bare sleng og så er de andre forbi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAAAAEN så frustrert!! Jævla historisk motorsportrace ass!! Sitter noe så jævlig fast. Alt av brukbare biler koster jo typ 3-20.000.000 credits! Ble frustrert og brukte 500.000 på en Shelby Cobra, tenkte at den var kjapp med lav vekt fra før, så med max trim så kunne den matche de gamle Ferrari og Fordene. Så, ca 800.000 senere inkludert trim, prøver jeg meg igjen. Nå klarer jeg å henge såvidt med jævlene på rettstrekka, men med en gang svingene kommer, flyr jeg enten av veien eller så er bilen "amerikansk tung" å svinge med (selv med de dyreste slicksene). Var millimeter fra å stå opp og skrike i frustrasjon, hehe. Brukte resten av dagen til å kjøre noen Ringen-runder for å bli bedre kjent med banen og for å få experience poeng, sånn at jeg levla opp til 18. Nå sitter jeg og kjører japseracet, det funker fett som F med en Mitsubishi (Colt?) rallybil jeg fikk i premie for litt siden. Vinne japseracet, også får jeg vel kjøre Ringen til jeg får nok experience poeng til level 19, sånn at jeg kan ta de to siste racene. Husker fra sist gang at de var sjukt vanskelige. Håper min nyinnkjøpte ZR1 med ca 850 hk og rundt 1200 kg holder til å sparke ræv! Er så gira på å vinne alt på Expert også, gull gull gull :D

Har noen prøvd å maksimalt trimme en Veyron, forresten? Blir den bedre i svingene eller er det fortsatt en nesten udugelig bil i svingene?

Bare meg som ikke får tak i pickup?

Ta den etterhvert. Jeg slet med det samme, men gjør det som vane å gå inn på brukten hele tiden (mens du fortsetter å ta andre brett). Det dukker en Ford SV Lightning eller hva den heter, som du kan vinne racene med umodifisert :)

Ca. tilbake på samme nivå nå som før maskina takka farvel :P Level 15 (tror jeg kom meg til 19 før...) og en max trimma 430 Scuderia i garasjen :D :D Samt gull på alt i Beginner, Amateur og Professional :D Nå skal jeg bare ta alle åpne Special Events og B, A og iA lappen, så er det på'n igjen om noen dager, for å fullføre Expert :) Gruer meg til de to siste brettene på Expert-nivået. Det var sykt vanskelig sist gang, tror ikke jeg klarte nestsiste brettet der.

Kjør B-spec og vinn Zonda R, da tar du dem :)

Eventuelt kan du få låne en bil med meg med 991hk og som veier 850kg..

Hva slags bil er det da? Jeg satt fast på historiske motorsportracet på Expert og kjøpte en ZR1 (hadde så mye cash liggende, kjørte gjennom hele spillet uten å sløse noe og ville "slå meg løs" hehe) for moro skyld. Den er nå max trimmet, kjørte 10 sek raskere med den på 1 minutt 30 sekund banene enn en max trimmet 430 Scuderia!! Litt skummelt å kjøre en slik bil på Ringen med 850 hk og rundt 1200 kg, hopper og snur ved minste krappe bevegelse i panikk :S Den SLS AMGen på Special er hakket verre dog, så kan ikke klage så mye.

Hvor på Spec B vinner man Zondaen....? Jeg prøvde meg på Spec B når jeg fikk spillet igjen sist uke, men gav det fort opp pga HELT mongo sjåfør og dødskjedelig spilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt Racing Modification på Corvetten eller Camaroen? Bør kunne gjøre det enklere, men koster en del...

Som sagt, hold idealspor, så kjører de ikke forbi med mindre du kjører veldig sent.

I Monaco fant jeg vel ut at det ikke var så mye triks å bremse hardt og svinge samtidig. Fikk sleng nesten hver gang i samme svingen der. Bare å kjøre litt roligere akkurat i det området, så kjører du heller fra dem i de andre igjen

Det Racing Modifications hva hjelper det med?

Er det kun plastikk, vinge og andre aerodynamiske deler?

Eller er det liksom en fullpakket racerbil med motor og alt?

Er det bedre å kjøpe den Modifications pakka, eller trimme den på den vanlige måten?

Lurer på å gjøre dette på corvetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...