///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Veyronen er rask og god, men syntes den tar seg dårlig ut i svinger. Er selv skuffet over min Zr1 som er full oppgradert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Min veyron er fult oppgradert, den funker som ett helvette... Den bilen jeg er virkelig skuffa over er min race modified 09mod zr1. Alle skryter sånn av den, men jeg klarer ikke å vinne noe som helst med en Hmm ? Zr1 har gjoort myye for meg Tok begge "Like a Wind" løpene med den på første forsøk. Eller andre forsøket på den runde bana da jeg ikke klarte å blokkere dem og tappa med ufattelige 0,01s :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Race Modification gjør både noe på effekt og aerodynamikk. Og vekt... Hjelper mye på totalopplevelsen av bilen etter min mening hvertfall, men er jo opp til enhver å se om de føler det samme Kjøp Racing Modification før du trimmer annet, da en del er inkludert i den pakken. Zondaen får du på B-Spec på Proff-serien et sted. Men det er ikke noen lett bil å kjøre, hvertfall om du skrur av hjelpemidlene hehe Er litt livlig for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Hvor får jeg tak i en Formula GT bil? Skal kjøre det nest siste løpet i extreme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Mulig jeg er komplett idiot nå, men kjøpte meg G27 i dag, men jeg får ikke gjort en eneste innstilling? Skal det være sånn, eller gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Det er helt utrolig, men de har gitt F i å lage innstillingsmuligheter for G25/G27! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Du får kjøpt den på bruktbilhandelen. Men er sjelden den dukker opp der, og den koster 4,8mill... Nytter ikke å bruke Ferrari sine F1 biler, bare så du er advart Du bør sette av god tid for å kjøre ferdig de løpene også. Er vel 20runder pr bane om jeg ikke husker feil, og er 6 eller 7 baner... Kan beregne 3-4timer toalt om du ønsker å ta hjem totalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Tok en liten uvitenskaplig test med tanke på Race Modification på Trail Mountain Circuit: Valgte en bane jeg ikke har kjørt så mye, da den inneholder både rettstrekk og en del svinger, og som ikke var for lang slik at jeg kunne kjøre noenlunde like runder. Valgte å teste med en Golf 4 2001, da den er ganske rimelig hehe På alle testene ble det brukt Skid Recovery Force, Traction Control 5 og ABS 1. Resten av hjelpemidlene ble skrudd av. Orginalt oppsett - 144hk og 1280kr - Comfort Soft 1,59 - 1,55 - 1,55 Maks modifikasjoner -300hk og 1065kg - Racing Soft - Total kostnad 218.450 1,35 - 1,35 - 1,35 Kun Racing Modification - 168hk og 980kg - Comfort Soft - Total Kostnad 156.500 1,49 - 1,47 - 1,47 Racing Modification + maks modifikasjoner - 315hk og 980kg - Total kostnad 287.950 1,32 - 1,30 - 1,30 De tilfellene jeg hadde justerbar girkasse ble den satt til samme toppfart som orginalen, og ved justerbart senkesett ble den kun justert ned til bunn. Ellers ingen endring. Kunne sikkert tatt en god del ekstra sekunder ved å justere dette samt endre bremseoppsettet. Mer kjøring på banen kunne også forbedre alle tidene med hvertfall 3-5sekunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 om du lar vær å senke bilen helt ned så får du nok enda bedre rundetider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Du får kjøpt den på bruktbilhandelen. Men er sjelden den dukker opp der, og den koster 4,8mill... Nytter ikke å bruke Ferrari sine F1 biler, bare så du er advart Du bør sette av god tid for å kjøre ferdig de løpene også. Er vel 20runder pr bane om jeg ikke husker feil, og er 6 eller 7 baner... Kan beregne 3-4timer toalt om du ønsker å ta hjem totalen. Nå er vel rekorden 11timer i strekk med GT5, så en 3-4timer går nok fint Håper bare det dukker opp en bil snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Kan låne min om du vil det, så lenge du leverer tilbake igjen? Bruker Redbull X2010 selv når jeg skal leke meg, så trenger ikke FGT akkurat nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Du får kjøpt den på bruktbilhandelen. Men er sjelden den dukker opp der, og den koster 4,8mill... Nytter ikke å bruke Ferrari sine F1 biler, bare så du er advart Du bør sette av god tid for å kjøre ferdig de løpene også. Er vel 20runder pr bane om jeg ikke husker feil, og er 6 eller 7 baner... Kan beregne 3-4timer toalt om du ønsker å ta hjem totalen. Nå er vel rekorden 11timer i strekk med GT5, så en 3-4timer går nok fint Håper bare det dukker opp en bil snart. På online dealership ligger det iallefall en slik bil, kanskje det gjør det med deg også? Har ikke orka å kjøpt den enda, mangler 500 lapper også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Da har jeg spilt nok på Ringen og begge bretta på Turbo-cupen på Expert (50.000 credit for hvert 3. minutt er ikke verst!) til å komme meg opp på nivå 19. Har moddet Veyronenmaksimaltog det funka som FAEN. Bilen spiser opp alt på rettstrekka hvis du setter girkassa til 360 km/t max. Vunnet så mye spenn i det siste at det ikke var noe lure på når det gjaldt Veyron og trimming Veyron var vel så bra det. Gruet meg max til de to siste cupene på Expert. Fikk sjokk da jeg prøvde meg på Polyphony. Trodde jeg kom til å slite inn i evigheten, men så var det bare E46 M3er og den slags. Tok alle tre bretta med å ta igjen siste bilen med en runde med Veyronen Jeg vant 350Z (to forskjellige racingutgaver) TO ganger etter hverandre Da jeg fullførte Polyphony cupen, vant jeg en Gift Ticket. Gleda meg så mye! Gjett hva jeg vant...? En Fiat Barchetta!!!! Jeg forstår ærlig talt meg IKKE på premiesystemet. Og løpene. Noen er så lette (Polyphony; Siste brette på en serie som heter Expert burde vel hatt litt mer utfordring da man er kommer så langt i spillet at man uansett har en bil som grisekjører alt som kjører mot deg) Har prøvd meg på All Stars med Scuderiaen og Corvette ZR1en. Det funka bare ikke. Med en gang svingene kommer har dem forsvunnet. I så måte er Scuderiaen bedre, for den svinger en del bedre... Nå sitter jeg her igjen, helt håpløs om hva jeg kan gjøre videre. Kan bruke en hel dag på å komme meg opp til level 20 og begynne på Extreme, men hadde jo vært greit å ikke brukt en dag per cup nå Eller må jeg bare fortsette med B-cupen, kjede meg i hjel i en uke, for å vinne noe vanvittig nok (Zonda R) til å kunne ha sjangs videre i Extreme serien......? Ad|os: Kudos for å gidde en slik sammenligning En ting til: Hva er opplegget med Online Dealership? Er det salg fra vanlige brukere...? Min har ikke oppdatert seg med nye biler på en liten evighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Da har jeg spilt nok på Ringen og begge bretta på Turbo-cupen på Expert (50.000 credit for hvert 3. minutt er ikke verst!) til å komme meg opp på nivå 19. Har moddet Veyronenmaksimaltog det funka som FAEN. Bilen spiser opp alt på rettstrekka hvis du setter girkassa til 360 km/t max. Vunnet så mye spenn i det siste at det ikke var noe lure på når det gjaldt Veyron og trimming Veyron var vel så bra det. Gruet meg max til de to siste cupene på Expert. Fikk sjokk da jeg prøvde meg på Polyphony. Trodde jeg kom til å slite inn i evigheten, men så var det bare E46 M3er og den slags. Tok alle tre bretta med å ta igjen siste bilen med en runde med Veyronen Jeg vant 350Z (to forskjellige racingutgaver) TO ganger etter hverandre Da jeg fullførte Polyphony cupen, vant jeg en Gift Ticket. Gleda meg så mye! Gjett hva jeg vant...? En Fiat Barchetta!!!! Jeg forstår ærlig talt meg IKKE på premiesystemet. Og løpene. Noen er så lette (Polyphony; Siste brette på en serie som heter Expert burde vel hatt litt mer utfordring da man er kommer så langt i spillet at man uansett har en bil som grisekjører alt som kjører mot deg) Har prøvd meg på All Stars med Scuderiaen og Corvette ZR1en. Det funka bare ikke. Med en gang svingene kommer har dem forsvunnet. I så måte er Scuderiaen bedre, for den svinger en del bedre... Nå sitter jeg her igjen, helt håpløs om hva jeg kan gjøre videre. Kan bruke en hel dag på å komme meg opp til level 20 og begynne på Extreme, men hadde jo vært greit å ikke brukt en dag per cup nå Eller må jeg bare fortsette med B-cupen, kjede meg i hjel i en uke, for å vinne noe vanvittig nok (Zonda R) til å kunne ha sjangs videre i Extreme serien......? Ad|os: Kudos for å gidde en slik sammenligning En ting til: Hva er opplegget med Online Dealership? Er det salg fra vanlige brukere...? Min har ikke oppdatert seg med nye biler på en liten evighet. Nei, står samme bilene på min dealership som der alltid har vert Add meg på PSN da, Eksos kaller jeg meg der.. Kan få låne Zonda R om du vil Har en enda feitere en dersom den ikke duger, men den bruker jeg selv ATM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Er det bare å stille opp med hva som helst i GT? Er det ikke krav til bilene slik som i forza? Mao, man kan stille opp med en superkraftig bil selv i de mer avanserte løpene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå