Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva betyr de pilene på b-spec førerene? Varierer fra "opp, bort og ned" i farger fra blå, grønn og rød(?)

Hvilket tempo han skal kjøre i. Pil opp vill si at han skal øke tempoet. Rett frem skal han forstette slik, og ned skal han roe ned litt. Er den måleren midt i som viser tempoet. I førstninga lønner det seg å ha måleren midt i, for da kjører han mer smooth. Jeg slet det i førstninga at hvis han hadde for høyt tempo hadde han et veldig hakkete tempo med harde akselerasjoen og nedbremsinger som ikke ga spessielt bra rundetider og mye avkjøringer. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag til hvilken pickup jeg kan bruke i pickuprace? Glømte den helt for faen.....

Du kan låne min fullt trimma Ford Lightning? Men må vente 1,5 døgn, skal sende Erik89 en bil først :)

Hadde vært knall! For du gjort det etterpå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag til hvilken pickup jeg kan bruke i pickuprace? Glømte den helt for faen.....

Du kan låne min fullt trimma Ford Lightning? Men må vente 1,5 døgn, skal sende Erik89 en bil først :)

Hadde vært knall! For du gjort det etterpå? :)

Du får pickup om du kjører licens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr de pilene på b-spec førerene? Varierer fra "opp, bort og ned" i farger fra blå, grønn og rød(?)

Regner med du mener de på profilen hans?

Tror det kanskje er skill nivået? gjennomsnitt kanskje?

Han gjør det værre = pil ned, gjennomsnittlig bra = bortover, forbedrer seg = pil opp?

Tenkt over den der selv ihvertfall :)

Noekult:

Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr de pilene på b-spec førerene? Varierer fra "opp, bort og ned" i farger fra blå, grønn og rød(?)

Hvilket tempo han skal kjøre i. Pil opp vill si at han skal øke tempoet. Rett frem skal han forstette slik, og ned skal han roe ned litt. Er den måleren midt i som viser tempoet. I førstninga lønner det seg å ha måleren midt i, for da kjører han mer smooth. Jeg slet det i førstninga at hvis han hadde for høyt tempo hadde han et veldig hakkete tempo med harde akselerasjoen og nedbremsinger som ikke ga spessielt bra rundetider og mye avkjøringer. .

Hehe, det vet jeg! Ikke de oppleve jeg tenkte på. Når du går inn på b-spec står det "my Drivers" øverst til høyre, med navnene på folka dine og bilde av hjelmene. Der er det også noen piler, som varierer fra dag til dag.

Er dette formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det vet jeg! Ikke de oppleve jeg tenkte på. Når du går inn på b-spec står det "my Drivers" øverst til høyre, med navnene på folka dine og bilde av hjelmene. Der er det også noen piler, som varierer fra dag til dag.

Er dette formen deres?

Åja, trur det er åssen forbedringspotensialet hans er :)

Er pila opp så er det stor fremgang på han ellerno i karieren. Kjørt bra løp . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg samme problemet som før, PLUTSELIG blir corvetten min usakelig dårlig. Fra 290km/t ut fra indy banen, til 230km/t kræsj rett i veggen. Er det en bugg eller? Virker som om instillingene blir gjort om?

Edit; fant feilen. Alt av kjøreinstillingene er feil etter jeg har kjørd med Nascar. Dekk osv var feil.. wtf.

Under GT auto så tror jeg i noen tilfeller at oljeskift og overhalling av motor kan hjelpe på effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under GT auto så tror jeg i noen tilfeller at oljeskift og overhalling av motor kan hjelpe på effekt.

Det stemmer. Biler som blir brukt mye må byttes olje og overhales. oljen bør byttes før den blir svart. jeg har gjort det til en vane å restaurere motoren vær gang jeg bytter olje. koster 5000 elelr oe, men det er jo ingenting når man har kommet litt lenger ut spillet....

PS:

Husk at alle brukt biler man kjøper trenger oljeskift for å få maksimal effekt. kjøp en brukt bil å gå inn på tuning å merk deg hvor mange hk du har, gå så inn å bytt olje før du sjekker hk antallet igjen. Da vil du se at hk antallet har steget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...