Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Er ny med disse gi bort bil greiene. Hvordan fungerer det? Man blir venn med noen på playstation "menyen". Så kommer de opp i community'en. Men dersom noen gir meg en bil, tar det da lang tid fra de gir den, til jeg får den? Har aldri gjort det før, men har et par biler i vente..

Er det noe jeg må gjøre før jeg kan ta imot biler (eller for å ta imot biler..)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva brukte dere i B-spec historic race (Extreme)? Min Toyota 7 er rask som F, men Monaco-banen er så trang at idioten min ikke gidder/klarer å forbikjøre og klare å komme seg til gullposisjonen. Edit: Vant an ;)

Er helt ferdig med Beginner, Amateur og Professional på B-spec nå. Skal ta bane 2 av 2 på historic cupen på Extreme også.

Har 6.000.000 credits også nå da! :D

Ennå ikke giddet Nascar-racet, så treig som bilen min er. Har ikke sjangs til å vinne gull omtrent (Jeff Gordon sin Chevrolet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny med disse gi bort bil greiene. Hvordan fungerer det? Man blir venn med noen på playstation "menyen". Så kommer de opp i community'en. Men dersom noen gir meg en bil, tar det da lang tid fra de gir den, til jeg får den? Har aldri gjort det før, men har et par biler i vente..

Er det noe jeg må gjøre før jeg kan ta imot biler (eller for å ta imot biler..)?

Om de er lagt til i venne listen så dukker de opp inne i gt5 ja, Tar under 1min så du skal ikke vente lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å vinne Monaco-banen på Historic Racing Car Cup på Expert nivå! Den var vanskelig, men, som jeg skrev på et annet engelsk forum, her er det jeg gjorde for å vinne relativt overlegent med lik bil som resten av røkla:

I used Toyota 7 with mid racing tires and midrange turbo kit.

Straight after starting I went down to 11th, but didn't care. I found out, after some laps, that my strength was on the uphill straight right after after the first corner from the starting line. Most other cars didn't stand a chance on the 7's squirty acceleration.

Here's what I did:

On uphill after the first corner (after the starting line): Drive past.

When all the twisties down toward the tunnel came: Chill down.

ASAP when the tunnel straight started: Speed up.

Came down to the waterside where there are more twisties: Chill down.

Wait until the straight came again (the short one where the starting lines are): Speed up.

Back on the uphill again: Drive past.

It worked brilliantly. I also chilled down in the beginning when there were lots of car ahead of me. By doing so, I didn't stress them, and they didn't crash. I finished with 1/4th of the track ahead of the car behind and all chilled out driver :)

Expert på B-spec er også komplett nå. Scwarzwald League B og Like The Wind på B-spec Extreme blir ikke vanskelig. Men jeg har mine tvil om NASCAR Series og DTM med drittbilene jeg har!

Noen som har en formening om hvilken DTM bil som er kjappeste? Finner nesten ingen på brukthandelen, så en Astra og en Alfa Romeo en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult : På dtm kan du bruke Minolta som sagt, da vinner han fint :)

Holder på med American Muscle Car greia på Extreme nå, b-spec føreren min klarer ikke å vinne på Laguna Seca samme hva! Har blodtrimma Corvette ZR1 RM, men likevell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult : På dtm kan du bruke Minolta som sagt, da vinner han fint :)

Holder på med American Muscle Car greia på Extreme nå, b-spec føreren min klarer ikke å vinne på Laguna Seca samme hva! Har blodtrimma Corvette ZR1 RM, men likevell..

Toyota Minolta racingbilen?? Den er jo japansk. Tror jeg prøvde å bruke den på A-spec DTM, men funka ikke. Har snart 7 mill credits, wohooo... Og en hvit og en sort Zonda R, wohooooo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult : På dtm kan du bruke Minolta som sagt, da vinner han fint :)

Holder på med American Muscle Car greia på Extreme nå, b-spec føreren min klarer ikke å vinne på Laguna Seca samme hva! Har blodtrimma Corvette ZR1 RM, men likevell..

Toyota Minolta racingbilen?? Den er jo japansk. Tror jeg prøvde å bruke den på A-spec DTM, men funka ikke. Har snart 7 mill credits, wohooo... Og en hvit og en sort Zonda R, wohooooo...

Vant ZondaR igår:D Det var deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult : På dtm kan du bruke Minolta som sagt, da vinner han fint :)

Holder på med American Muscle Car greia på Extreme nå, b-spec føreren min klarer ikke å vinne på Laguna Seca samme hva! Har blodtrimma Corvette ZR1 RM, men likevell..

Toyota Minolta racingbilen?? Den er jo japansk. Tror jeg prøvde å bruke den på A-spec DTM, men funka ikke. Har snart 7 mill credits, wohooo... Og en hvit og en sort Zonda R, wohooooo...

Vant ZondaR igår:D Det var deilig det!

Grattis :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster snart kontrollen i veggen! For noen møkkabiler de Lotus Elis'ene på Intermediate Top Gear banen er da. De sitter jo ikke på veien i det hele tatt. Er det 175-hjul på de eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster snart kontrollen i veggen! For noen møkkabiler de Lotus Elis'ene på Intermediate Top Gear banen er da. De sitter jo ikke på veien i det hele tatt. Er det 175-hjul på de eller??

Prøvd med andre dekk, senk og vinge?

De er noen lette jævler som snurer fort de lotusene.

Fikk et ratt med pedaler av Hagenissen og det gjorde ting enklere enn den kontrolleren som følger med PS3 :-) Tusen takk Hagenisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult : På dtm kan du bruke Minolta som sagt, da vinner han fint :)

Holder på med American Muscle Car greia på Extreme nå, b-spec føreren min klarer ikke å vinne på Laguna Seca samme hva! Har blodtrimma Corvette ZR1 RM, men likevell..

Toyota Minolta racingbilen?? Den er jo japansk. Tror jeg prøvde å bruke den på A-spec DTM, men funka ikke. Har snart 7 mill credits, wohooo... Og en hvit og en sort Zonda R, wohooooo...

Altså, lvl 22 løpa du tenker på right? På det ene løpet brukte jeg blodtrimma R8, det i midten E46 M3 GTR Race Car, og det til høyre brukte jeg Minolta på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...