Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har zonda R'en noe mulighet på gran torismo all stars løpet eller kan jeg bare gi faen iog bruke penger på og trimme den og prøve?

Folk har brukt den mener jeg å ha hørt, men ikke den aller mest ideelle.. Med den kan du iallefall vinne like the wind løpet, hvor du får minolta racecar, som du kan bruke på all-stars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du idealsporet perfekt skal det mye til før de kjører forbi deg likevel... De merker jo selv på B-spec hvor klar bane førerne må ha før du prøver på en forbikjøring.

Bruker Jaguar XJ13 Race Car, første løpet går greit. Men løp nr2 har jeg ikke sjangs på :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du idealsporet perfekt skal det mye til før de kjører forbi deg likevel... De merker jo selv på B-spec hvor klar bane førerne må ha før du prøver på en forbikjøring.

Bruker Jaguar XJ13 Race Car, første løpet går greit. Men løp nr2 har jeg ikke sjangs på :/

Jeg sendte deg en Toyota 7 i dag med oppsett til å klare å vinne historic cup. På Monaco-banen så slapper du av i svingene og gir full gass etter startstreken (den rette oppoverstrekka) :)

Behold den til du blir ferdig, men husk å lever den tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...