E39525tds Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Hei.. Nån som vet/har erfaring me delekvalitetn fra koed vs gsbildeler? E d en sammenheng på kvalitet og pris,ser koed e en go del billere enn GS på de fleste delan..?
Hansh Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Har ikke hatt problemer med deler fra koed ihvertfall, eller GS for den saks skyld.
E39525tds Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Har ikke hatt problemer med deler fra koed ihvertfall, eller GS for den saks skyld. GOOD to know.. Tendensn bruke jo å vær at pris å kvalitet går hånd i hånd.. Har en E39 som desværre træng litt kjærlighet (FY mæ som har latt den forfalle),å tænkte at NUH må d sje nåt på den frontn.. Flere som har erfaringe me dela fra koed?!?
Chrissstian Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Litt prisforskjeller mellom de to.. Fant ny pris på klima vifte til E36 på gsbildeler til ca. 4.700,- og samme saken til ca. 1.700,- fra koed.. Noe sier meg at det skurrer noe VELDIG!
Brian Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Koed har knall kvalitet. Har handlet masse der, siden de er en god del billigere enn gs på enkelte ting. Har handlet en del fra begge selvfølgelig, men mest fra koed. Prisforskjellene er nesten mistenkelig store til tider, det skal jeg være enig i. Men som et eksempel så koster et slipesett til m50 3600 hos gs mener jeg å huske, mens det kostet knapt en 1000 lapp hos koed. Akkurat samme greia, bare mye mye billigere. Har mange slike eksempler. Jeg er iallefall aldri i tvil om å handle fra koed. Har også opplevd at tåkelykt blant annet har blitt knust under frakt, og har fått tilsendt ny samme dag uten å måtte returnere den gamle. Så servicen skal det heller ikke stå på. Anbefales. Har det aldri falt dere inn at det kansje er gs som overpriser og ikke koed som selger råbillig?
Jijensen Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Har også handlet en del fra Koed, og har bare en gang hadd problem. Skulle ha ny generator (spesiel type motor) så fikk feil 3 ganger. Men den fjerde ble riktig. Koed betalte selfølgelig retur på det som måtte sendes tilbake
Otis Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Koed er bare som oftest MYE billigere enn GS. Men ulempen med koed er jo at det kan ta litt ekstra tid, er min opplevelse, kanskje ikke noe mer enn 2-5 dager. Til gjengjeld så selger koed OEM deler med BMW stempel på, men i uoriginal eske. Det gjelder ikke alle deler, men veldig mange. Det negative er at de har en noe tungvidt betalingsløsning om man skal ha BMWCCN rabatt.
Mcgyver Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Det negative er at de har en noe tungvidt betalingsløsning om man skal ha BMWCCN rabatt. Koed har slett ikke noen tungvinn betalngsløsning for Bmwccn medlemmer. Man sender bare en mail til Fredrik eller Geir Ove med kopi av gyldig medlemskort, så legger de deg inn som kunde med eget brukernavn og passord, dermed får du Bmwccn priser når du logger deg på, og bestiller å betaler på vanlig måte
Otis Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Nåh, da har de bare ikke giddet å gjøre dette til meg. Nuvel, mine delekjøp har stoppet litt opp foreløpig da jeg begynner å få en bil som er i orden.
RaymondJ Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Hvor mye rabatt har BMWCCN medlemmer hos Koed?
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Har igrunnen hatt mye trøbbel med uoriginalt fra Febi Bilstein som iallfall Koed selger, GS har vel også dette hvis en velger uoriginale deler. Aldri kjøp uoriginale veiv og kamsensorer.. Har også hatt trøbbel med kuler av samme merke.
Lars89 Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Hvor mye rabatt har BMWCCN medlemmer hos Koed? Det varierer fra del til del merkelig nok. 2-10% ca.
bmw520 Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Jeg har handlet fra begge selv, men jeg har hatt problem med nedre bærekule derimot fra gs, men så er nå slik da, at d hender at d er fabrikksjonsfeil til tider, ellers så er begge bra syns jeg iværtfall. Er nok ikke noen større problem å handle hos koed en noen andre. prisen har vel også noe med av vi er i et avgift land til de grader
BMWE39turbo Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Handla berre frå GS so langt og berre positivt å sei, god hjelp, god kvalitet, og ting kjem når dei skal Men må fint innrømme at prisene er ganske stive, så når eg skal handle foreksempel senkesett så blir det nok frå koed
paukri Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 veldig fornøyd med både gs og koed.. men jeg kjøpte 2 abs følere fra koed og du funka dårlig, var på verksted med bilen i tyskland og verksmesteren der sa at om jeg skulle ha absen til på funke igjen måtte jeg bestille orginale... så det er nå gjort, så for vi se om det er noe forskjell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå