Saltkjelen Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Skikkelig flott resultat, men det var jo ikke annet å vente fra Swissvax heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Ja, ble faktisk litt overraska når jeg spylte på bilen.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Swissvax må prøves ut, så helt rått ut ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 cant wait til å prøve beading effekten på min etter du shinet kny <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Hehe, det der er riktignok sheeting Beading er hvordan voksen perler seg, mens sheeting er hvordan vannet renner av. Fin beading er typisk for voks, og god sheeting er typisk for sealer. Men Swissvax har alt Uansett så er det syke egenskaper selv i den billigste versjonen! Fin jobb du har gjort og, gir et skikkelig løft av bilen Synd Bimmers ikke har "cred"-knappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Aha, da vet jeg forskjellen på det også Skal handle meg en Concorso i sommer tenkte jeg, men synes Onyx ser ut som å være veldig god, pluss at den lukter helt utrolig deilig Skal ha bilen inn til lakkerer 6. juni for å lakke bakfanger og panser, da blir jeg fornøyd Cred knapp skulle det vært her ja, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Felgmerkene (både BMW logoen og ///M merkene på felgene) driver å faller av, har bestilt nye så jeg håper de har litt bedre lim enn de som sitter på nå. Ellers så kjøpte jeg "pyntedeksler" som sitter rundt tåkelysene da disse manglet. Vurderer også å bytte ut koppholderen med oppbevaringsrom.. Har også byttet ut karbonemblemene med originale for et par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Bare en ting å gjøre for at merkene skal sitte på. Kjør saktere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Hehe, lage kø for å beholde felgmerkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Superlim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 I dag bestilte jeg meg litt småting til: -Bilthamber Surfex HD -Carpro Iron-X -Nanolotus Ruteforsegling proff -Swissvax Pneu matt -Chemical Guys citrus wash & gloss -CG miracle dryer -CG green monster microfiber -Softest applicators nå har jeg vel snart alt til bilpleiesamlinga ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 I dag bestilte jeg meg litt småting til:-Bilthamber Surfex HD -Carpro Iron-X -Nanolotus Ruteforsegling proff -Swissvax Pneu matt -Chemical Guys citrus wash & gloss -CG miracle dryer -CG green monster microfiber -Softest applicators nå har jeg vel snart alt til bilpleiesamlinga ;p LIKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Tar skrekkelig lang tid å få bilpleieprodukter i posten fra Scandicshine.. Er vant med 2-3 dager frakt, nå har det gått 9 dager siden de fortalte meg at pakken var sendt og fortsatt ingen hentelapp eller sporingsnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Jeg kjenner en postmann som kan hooke deg opp med litt inside information! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Haha, ikke meg vel? Kommer forresten noen bilder straks av en photoshoot jeg og et par kompiser fra Tønsberg hadde på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå