Gå til innhold

Er BMWCCN bare tull?


Reintz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BMWCCN har fått mye kritikk for dette de siste årene.

register@bmwccn.no skal vel være riktig mail å sende til.

Nå vet jeig ikke hvem som styrer med dette nå, om det er Hedi ennå. Tlf nr. står iallefall i medlemsbladet såvidt jeg husker (som du selvfølgelig ikke har fått.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, det dukker nok opp tilslutt :)

De som driver med registreringen gjør det vel på "hobbybasis" tror jeg?

Når du først har blitt registrert og mottatt startpakken får du medlemsbladet fahrfreude til faste tider og regning på 400,- en gang i året + de fordelene det medfører å være medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte medlemsavgiften min for en måned siden, men har fortsatt ikke mottatt den "startpakka" mi!! Samma når jeg meldte meg inn. Tok vel enn 3-4 uker før jeg fikk giroen i posten.

3-4uker? Det er vell ingenting.. prøv halvt år!

Etter jeg betalte medlemskap tok det 2 mnd før jeg fikk pakke.. I mellomtiden brukte jeg mye tid på å mase på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I anledning at jeg nettop har kjøpt BMW igjen meldte jeg meg inn i BMWCC igjen, og skrev et innlegg med etpar spm ang typen bil på sidene til min lokale avdeling for noen dager siden.

Har vært innom av og til og sett om noen har svart, men nei. Stadig flere som hadde sett på innlegget, og i dag var det plutselig slettet og borte. Velkommen i klubben liksom..

Så i mårra skal BMWCC-merkene fjernes fra bilen, det er iallefall sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I anledning at jeg nettop har kjøpt BMW igjen meldte jeg meg inn i BMWCC igjen, og skrev et innlegg med etpar spm ang typen bil på sidene til min lokale avdeling for noen dager siden.

Har vært innom av og til og sett om noen har svart, men nei. Stadig flere som hadde sett på innlegget, og i dag var det plutselig slettet og borte. Velkommen i klubben liksom..

Så i mårra skal BMWCC-merkene fjernes fra bilen, det er iallefall sikkert.

Det kan være at noen regler ikke ble fulgt her og derfor ble innlegget ditt borte. De har noen strenge regler ifm registrering bl.a. Send mail til Webmaster og be om en forklaring. Kan jo være en feil også for alt du vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at noen regler ikke ble fulgt her og derfor ble innlegget ditt borte. De har noen strenge regler ifm registrering bl.a. Send mail til Webmaster og be om en forklaring. Kan jo være en feil også for alt du vet :)

Mja, det sto først og fremst; hei alle sammen jeg er ny her, og så sto det at jeg har kjøpt en IX og lurer på hva jeg evt må være obs på og om det er kjente svakheter på drivverk osv siden jeg har turbo og sånt.

Uansett, massemasse visninger av tråden og null svar og så ble den slettet. Fra historikken min også..

Orker uansett ikke å henge på et dødt forum så det kan være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...