S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Hør med Polardego her på forumet da. han forhandler FK.
Robin L Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 fikk tuv fra parts and retards går det bra om de er på tysk eller?! må bilen forresten være 100% like høy på begge sidene? er litt lavere på ene siden forran no.. (tenkte å justere inn med sommerdekka..
S.Hafsmo Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Jeg justerte høyden på mine dempere med skyvelære fra bunnen av gjengene til bunnen av justeringsskruen. ble bortimot 100% likt, og du trenger ikke kompansere for evt. slitte deler i forstilling.
Robin L Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 hmm. ok. skal på firhjulskontroll på tirsdag. skaffet forresten mangellappen på eukontrollen. skjønner ikke så mye av den egentlig. vet den som står som snekke/servo/ tannstag der er var ei foring, men den er skiftet av forrige eier. er det "forevisning for trafikkstasjon" som betyr godkjenning av senkesett og fjerning kompressor? og hva betyr de 9erne der? beklager dårlig bilde. har ingen scanner...
OLEZZ Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Var på bt for å godkjenne senkesett for et par uker siden, og da fikk jeg ikke godkjent fordi det måtte være 11cm klaring fra laveste punktet under bilen. Det gikk jo selvfølgelig ikke, selv om det bare er 40/30 senk.
Robin L Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 hmm, fan spørs om jeg ikke må justere den opp litt etter firehjulskontrollen.... settet mitt senker 45-75, og den er skrudd litt ned, så tipper den er senket 50-55 kanskje.
fjeldal Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 bare ikke dra på biltilsynet i kristiansand, SPESIELT om du har tuv papirene på tysk. Reis til Arendal, da går bilen igjennom om papirene er i orden...
Robin L Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 kristiansAnd blir uaktuelt ass, jeg bor i kristiansund
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Var på bt for å godkjenne senkesett for et par uker siden, og da fikk jeg ikke godkjent fordi det måtte være 11cm klaring fra laveste punktet under bilen. Det gikk jo selvfølgelig ikke, selv om det bare er 40/30 senk. 4cm, 6cm, 9cm, 11cm, 14cm - er forskjellig fra sted til sted! En jeg snakket med sa det spilte ikke noen rolle, så lenge papirene var i orden, så det er jo en måte å se det på.
Robin L Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 hvor var dette da? trenger ikke å ha den skamlav ass, men orker ikke å måtte justere den opp, ny firhjulskontroll og ny visning... blir dyrt med prøveskilt til alt dette og, de hadde seff ikke ledig time på samme dag....
Otis Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 I trondheim så sjekker de ikke bakkeklaring, da det ikke er et krav som står i kjøretøyforskriften. Så at andre kontorer gjør dette, er helt feil etter loven som er skrevet! Klag til SVV til sentralt hold på det spesifikke kontoret!
Robin L Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 her ser dere bilen. ikke så fryktelig lav, så håper det går skulle kanskje vært sluppet litt ned bak så det blir likt men.
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 hvor var dette da? trenger ikke å ha den skamlav ass, men orker ikke å måtte justere den opp, ny firhjulskontroll og ny visning... blir dyrt med prøveskilt til alt dette og, de hadde seff ikke ledig time på samme dag.... Dette var hos Bilextra Sjøholt (usikker på hva de heter).
Robin L Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Var på firhjulskontroll i dag. Han sa det ikke gikk å justere camber på disse bilene....?? Spissinga var feil også, og stagene satt så gale at han ikke klarte å rikke de. Så tar bare å bytter de. Noe annet det kan værebgreit å bytte i samme slengen? Slapp å betale for kontrollen da . Trenger bare ny time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå