dj_maz Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Noen kjappe bilder tror jeg kan like de
Fredrik Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Nå har jeg omtrent 90% bestemt meg dere får se hva dere synes om de Akkurat... helt etter min smak...
Lyktestolpe Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Off topic detter her, men noen som vet hvor jeg får tak i deksel rundt tåkelysa? Var ikke noen på min M-tech II fanger da jeg kjøpte den...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 du får det sikkert hos gs. dj_maz: kva merke er felgene ? kor skal du kjøpe dei ? har vurdert å bestille noen lignande felger i fra statene
dj_maz Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Off topic detter her, men noen som vet hvor jeg får tak i deksel rundt tåkelysa? Var ikke noen på min M-tech II fanger da jeg kjøpte den... Schmiedmann.no , gsbildeler.no , koed.no
dj_maz Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 du får det sikkert hos gs.dj_maz: kva merke er felgene ? kor skal du kjøpe dei ? har vurdert å bestille noen lignande felger i fra statene De er fra statene http://www.velocitymotoring.com/ felgene heter VMR 710
DJ RS2 Matrix Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 ah synst det var noe kjent vurderer VMR 713
dj_maz Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 det er ikke så dumme de heller =) har forelsket meg i de 710 jeg [/
Fredrik Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Det er viktig at felgene ikke er for åpne på E46. Bilen får et råere og mer racingpreget stuk hvis felgene har relativt mange eker (type krysseker eller klassisk BBS).
Marius2002 Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Det er viktig at felgene ikke er for åpne på E46. Er ikke helt enig med deg der. Jeg sier ikke at du tar feil heller, men fem-eikers felger kan være liksåpent på E46. Selv om min favoritt på e46 er CSL-felgene. Under er eksempler på pene åpne felger til e46.
Fredrik Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Det er viktig at felgene ikke er for åpne på E46. Er ikke helt enig med deg der. Jeg sier ikke at du tar feil heller, men fem-eikers felger kan være liksåpent på E46. Selv om min favoritt på e46 er CSL-felgene. Utfordringen er at bremseskivene (spesielt bak) ser skikkelig pinglete ut når felgene er for åpne. Spesielt kryssekerfelger skjuler dette på en god måte ved å optisk virke mer lukket inn mot navet.
dj_maz Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Da fallt besluttningen på disse VMR 710 felgene i Hyper silver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå