dj_maz Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har kjøpt meg en ny bil denne mnd En 320d e46 2004 mtec 2. Jeg er egentlig litt på utkikk etter nye felger som jeg skal ha neste sommer siden jeg skal bruke M-tech felgene som vinterfelger . Men er usikker på hva jeg skal ha. Med eller uten kant ? felgtypene jeg har kikket litt på som jeg liker er disse nedover her. Bayern mesh eller noen m3 csl ? Bmw performance felger eller noen felger fra GS bildeler ? Det er jo et hav av felger å velge mellom. Men kanskje noen som har noen synspunkter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Definitivt performance-felgene... Men disse koster kanskje dobbelt så mye som de andre alternativene? Selv liker jeg beyern wolff! Disse finnes i lakkert, alu, krom, sort etc.. Drømmefelgene for tiden er derimot OZ mito rosso.. Og en Ferrari til å ha dem på da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Gratulerer med fin bil! Av de felgene du nevner her ville jeg definitivt gått for performance-felgene. De 5-eika performance-felgene bør også vurderes nøye Ellers er jo Breyton i 19' pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Lars89, hvor fant du bilde av den sølvmet med Breyton? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Er stor fan av kantfelger så ville gått for ¨Beyern Mesh¨ av de 3. Ellers synes jeg ¨Breyton¨ felgene så bra ut! Gratulerer med pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Lars89, hvor fant du bilde av den sølvmet med Breyton? Gammelt bilde så husker ikke. Sikkert E46fanatics. Kan jo slenge ut resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Satan i he*vette.. Vil ha bildene på data'n serru, men vil ikke ha med bimmers-skrifta nederst på bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Yey =) takk folkens Mye fint å se på her da =) jeg vurderer veldig performance felgene de tok blikket mitt hos gs bildeler i oslo når jeg så de i butikken =) det heller mest mot de. Jeg er egentlig litt lei kantfelger for alle har det. Dessuten synes jeg e46 kler best felger uten kant. Men det er da i hvertfall min mening.. de breyton felgene der var også sinnsykt rå men det er vel prisen på de også =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Passer ganske så fint på e92 også Hos Gs fikk jeg tilbud på 15 000 for de performance felgene. Breyton felgene koster jo det samme.. 15 000 hos breyton.no SÅ... hva skal man velge =P Synes M3 csl felgene kler bilen bra også Bruker bilde fra bilen til en på forumet her så håper det går greit. eller noen andre som jeg har litt kjærlighet for =) BBS CH i 8,5"-9,5"x19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Det er jo ikke Breyton felger på den sølvmet coupe'en. Det er Linea Corsa 818, som er endel mer konkave enn Breyton felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Syns HRE Comp 21 er herlig! Men koster!!!!! http://www.hrewheels.com/wheels/series.php?q=/COMP/COMP21/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Syns HRE Comp 21 er herlig! Men koster!!!!!http://www.hrewheels.com/wheels/series.php?q=/COMP/COMP21/ Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Helt enig i at akkurat E46 ser best ut uten kant, og har selv veldig lyst på BBS CH, men absolutt ikke feil de BMW Performance felgene heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Gå for performancefelgene Syntes det skal litt for at disse mesh/krysseike-felgene skiller seg ut... Jeg har iallfall vanskelig for å se forskjell på mye av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 har noen originale bbs black ch i 8.5 9.5 19 med bra dekk på min e46 som jeg tenkte å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå