dj_maz Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Tviler på at jeg vil ha svarte felger men takk for tilbudet. Jeg tror nok jeg kommer til å gå for performance felgene. Kanskje jeg får klemt på noen 19" av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 viewtopic.php?f=18&t=144911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Er klar over at det ser tørrere ut med 19 toms enn 18 toms på e46, men fyyy faen så deilig det var å få på 16toms vinterfelger igjen:D Nå føles det ut som en bil med komfort igjen, ikke en gokart. Enig i at e46 kler best uten kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Det er jo et hav av felger å velge mellom. Men kanskje noen som har noen synspunkter ? Disse har jeg, bare i matt gull. Har blågrå bil, og syns det passer utroolig bra. Jævlig tøffe felger i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Syns HRE Comp 21 er herlig! Men koster!!!!!http://www.hrewheels.com/wheels/series.php?q=/COMP/COMP21/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Det er jo et hav av felger å velge mellom. Men kanskje noen som har noen synspunkter ? Disse har jeg, bare i matt gull. Har blågrå bil, og syns det passer utroolig bra. Jævlig tøffe felger i mine øyne Noe i denne duren ? ikke feil det heller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Stemmer Jeg har derimot bare 18" .. hehe Men syns det passer ganske så bra Bor landlig til, så bør ikke ha altfor store felger heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Helt enig i at akkurat E46 ser best ut uten kant, og har selv veldig lyst på BBS CH, men absolutt ikke feil de BMW Performance felgene heller! Jeg er også helt enig i at E46 ikke kler felger med kant. Kryssekerfelger a la M3 CSL er aldri feil på en E46, men man kan gjøre det billigere med f.eks Style 42 II. Forskjellige BBS felger passer også utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 noen skikkelige konkave felger tar seg bra ut på e46 sånn som det er på den TIAG coupen som lars har lagt ut, er linea corse felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Jeg synes absolutt ikke at du skal gå for de de femeikede Performance-felgene ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hartge classic 2 er min favoritt en på forumet her sin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 noen skikkelige konkave felger tar seg bra ut på e46 sånn som det er på den TIAG coupen som lars har lagt ut, er linea corse felger har snakket med han som er eier av den e46'en der. For å få plass til de felgene i den sizen der så må man valse hjulbuene bak. Fremme er de passelige. Felgene er e92 passform på. front 19x8.5 ET30 og bak 19x10 ET37. felgene heter linea corsa 818. og dekka som står på der er 225/35/19 and 255/30/19. Men vet ikke hvor sugen jeg er på å begynne å valse hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Det er helt forferdelig å skulle velge felger.. det er jo en drøss å velge mellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Nå har jeg omtrent 90% bestemt meg dere får se hva dere synes om de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå