Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg mente ja, synes mitt passer bedre :P iallefall enn så lenge, før jeg får piffet opp kupeen litt med interiør, spiller osv ;)

forresten så fikk jeg en pakke i dag, fra ebay :D

1000000539.JPG

oooh den lengter jeg etter også:P angående rattet så har jeg d kiggende vertfall,,du kan ev få prøve d vist du vill?

den portåpneren er den programerbar eller så jeg kan bruke den på fr eks marantec sine åpnere? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det meget lyst ut ang taket mitt! :) fått en veldig overkommerlig og hyggelig pris på lakkering av tak, frontfanger, skjermer og bakluka, og holder på å få en finfin deal på et tak nå, så da er det bare økonomien som holder igjen :P skattepenger hvor er dere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det meget lyst ut ang taket mitt! :) fått en veldig overkommerlig og hyggelig pris på lakkering av tak, frontfanger, skjermer og bakluka, og holder på å få en finfin deal på et tak nå, så da er det bare økonomien som holder igjen :P skattepenger hvor er dere?!

Dette høres bra ut, det eneste bilen din mangler nå kosmetisk er ny takplate med luke;) neste prosjekt blir sort sportskinn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...