Tzunami Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Det jeg mente ja, synes mitt passer bedre iallefall enn så lenge, før jeg får piffet opp kupeen litt med interiør, spiller osv forresten så fikk jeg en pakke i dag, fra ebay
jakobm5 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Det jeg mente ja, synes mitt passer bedre iallefall enn så lenge, før jeg får piffet opp kupeen litt med interiør, spiller osv forresten så fikk jeg en pakke i dag, fra ebay oooh den lengter jeg etter også angående rattet så har jeg d kiggende vertfall,,du kan ev få prøve d vist du vill? den portåpneren er den programerbar eller så jeg kan bruke den på fr eks marantec sine åpnere?
Tzunami Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Den er programerbar ja;) skal funke på det meste som er, eneste er hertzen som må stemme, men jeg lar min ligge til nye taket er på plass;)
Toor1988 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 dette?? er jo det eneste rette rattet i en e39:) sinnsykt mye bedre å holde i også da det er tykkere og mindre Det kan jeg også være enig i Har selv også det rattet i min bil
SigurdE36 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Skal du selge bilen Joachim? Det blir for dumt nå når du har fått den så fin.
Tzunami Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Kan ikke det vettu:p har bestemt meg for å beholde bilen en gooood stund til;) takktakk, din er nå ganske så finfin din også har ikke sett det nye interiøret enda da?
SigurdE36 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Det er bra. Ligger bilder av det her på bimmers, men vi møtes vel fort og gælig vi.
jakobm5 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Du får sifra neste gang du er i traktene da så får jeg invitere deg på taco eller grilling alt ette når på året:p så får vi ta en skikkeli bimmers prat:) så får du prøvd en m" bil også
Tzunami Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Det er klart! Kan ikke si nei til litt bimmerprat og kjøretur i fartsmaskinen din;)
jakobm5 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Det er klart! Kan ikke si nei til litt bimmerprat og kjøretur i fartsmaskinen din;) Ja du må prøve den, arti bil
Tzunami Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Nå ser det meget lyst ut ang taket mitt! fått en veldig overkommerlig og hyggelig pris på lakkering av tak, frontfanger, skjermer og bakluka, og holder på å få en finfin deal på et tak nå, så da er det bare økonomien som holder igjen skattepenger hvor er dere?!
jakobm5 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Nå ser det meget lyst ut ang taket mitt! fått en veldig overkommerlig og hyggelig pris på lakkering av tak, frontfanger, skjermer og bakluka, og holder på å få en finfin deal på et tak nå, så da er det bare økonomien som holder igjen skattepenger hvor er dere?! Dette høres bra ut, det eneste bilen din mangler nå kosmetisk er ny takplate med luke;) neste prosjekt blir sort sportskinn da?
Tzunami Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Tja, spacere og spiller blir det først;) er kjipt å se på det store hullet over 1-dinspillern:p og synes hjulene står litt langt inne:/ men det kommer etterhvert;)
Saltkjelen Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Dersom du får tak i ny takplate med takluke kan det hende at jeg har komplett innertak og glassluke som du kan få kjøpt av meg. Plata er også for biler med homelink
Tzunami Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Takk for tilbudet saltkjelen, men får med svart innertak, svarte a-b-c-stolper og glassluke, til en knallpris! Har du fått byttet til alcantara-tak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå