Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg mente ja, synes mitt passer bedre :P iallefall enn så lenge, før jeg får piffet opp kupeen litt med interiør, spiller osv ;)

forresten så fikk jeg en pakke i dag, fra ebay :D

1000000539.JPG

Skrevet
Det jeg mente ja, synes mitt passer bedre :P iallefall enn så lenge, før jeg får piffet opp kupeen litt med interiør, spiller osv ;)

forresten så fikk jeg en pakke i dag, fra ebay :D

1000000539.JPG

oooh den lengter jeg etter også:P angående rattet så har jeg d kiggende vertfall,,du kan ev få prøve d vist du vill?

den portåpneren er den programerbar eller så jeg kan bruke den på fr eks marantec sine åpnere? 8)

Skrevet

Den er programerbar ja;) skal funke på det meste som er, eneste er hertzen som må stemme, men jeg lar min ligge til nye taket er på plass;)

Skrevet
dette?? er jo det eneste rette rattet i en e39:) sinnsykt mye bedre å holde i også da det er tykkere og mindre 8)hdld0ubkqnxw8z0xienb.jpg

Det kan jeg også være enig i :D Har selv også det rattet i min bil :D

Skrevet

Kan ikke det vettu:p har bestemt meg for å beholde bilen en gooood stund til;) takktakk, din er nå ganske så finfin din også;) har ikke sett det nye interiøret enda da?

Skrevet

Du får sifra neste gang du er i traktene da så får jeg invitere deg på taco eller grilling alt ette når på året:p så får vi ta en skikkeli bimmers prat:) så får du prøvd en m" bil også:P

Skrevet

Nå ser det meget lyst ut ang taket mitt! :) fått en veldig overkommerlig og hyggelig pris på lakkering av tak, frontfanger, skjermer og bakluka, og holder på å få en finfin deal på et tak nå, så da er det bare økonomien som holder igjen :P skattepenger hvor er dere?!

Skrevet
Nå ser det meget lyst ut ang taket mitt! :) fått en veldig overkommerlig og hyggelig pris på lakkering av tak, frontfanger, skjermer og bakluka, og holder på å få en finfin deal på et tak nå, så da er det bare økonomien som holder igjen :P skattepenger hvor er dere?!

Dette høres bra ut, det eneste bilen din mangler nå kosmetisk er ny takplate med luke;) neste prosjekt blir sort sportskinn da?

Skrevet

Tja, spacere og spiller blir det først;) er kjipt å se på det store hullet over 1-dinspillern:p og synes hjulene står litt langt inne:/ men det kommer etterhvert;)

Skrevet

Dersom du får tak i ny takplate med takluke kan det hende at jeg har komplett innertak og glassluke som du kan få kjøpt av meg. Plata er også for biler med homelink :-)

Skrevet

Takk for tilbudet saltkjelen, men får med svart innertak, svarte a-b-c-stolper og glassluke, til en knallpris! :D

Har du fått byttet til alcantara-tak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...