Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det gutta! ;) den kommer på rudskogen ja! ;) lett!

Hvis interessen er stor nok så kommer det bilder når snackset er fiksa;)

Tja, var jo for å få et rett tak da, også gikk jo gamletaket til en god sak til og med! :) takluke er bare bonus;) så får jeg bare deale med kabler og drenering så fort som mulig;)

Profilbildet ja, det er en "prøvesak" som ble ganske vellykket :D vi er tre kompisser med slike lys, skiller seg litt ekstra ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god blanding av dioder og riktige motstander gjør susen ;) er dimmet iforhold til blinklyset, så det blinker ekstra sterkt, og er tydelig å se ;)

Det så vertfall veldig bra ut på det bilde der;) hva har du brukt gamletaket til da siden det gjikk til en god sak? spent på bilder av taket nå;) fikk du det till uten å ripe bilen noen steder da? det er en utfordring [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt som ;) fikk en liten skramme med vinkelslipern, men satser på at lakkerern tar seg av det :) men må bli en annen gang, taket er alt han rekker nå før gatebil...

Gamletaket var Jarmund innom og hentet, trengte til å sveise igjen takluka på m5 banebilen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker pågangsmotet ditt. Glder meg til å se nye bildet av bilen med takluke. Hva har du brukt for å få US lys i blinklysene dine? :)

Jeg kjøpte litt av hvert, dioder, motstander osv, så er det bare å koble opp ;)

Pågangsmotet ja, det går litt opp og ned, og skal love at jeg sto med hodet i sanden et par ganger iløpet av helgen, mens "mekanikern" plutselig dro på fest xD så jeg sto jo der alene uten noen anelse om hva jeg skulle gjøre :P men fikk det nå til tilslutt da ;) leverte bilen til lakk i går, men han rekker bare taket før gatebil, så blir resten fiksa senere.. han pusser og fikser skjøten ordentlig også ;) gleder meg til å hente den i morgen! har gått rundt på lambertseter og nordstrand i dag, fy flate det tar lang tid å komme seg fra sted til sted til fots! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere bilder jo, men ikke så mye fornuftig iforhold til bilen :P ble mye lokebilder når man holder på så sent om kvelden/natten! kommer flere på fredag da bilen er hentet fra lakk, rutene er satt inn, og litt annet snacks er fiksa, gleder meg villt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...