Glema Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Tzunami digger profilbilde ditt, vil at min og skal se sån ut
Tzunami Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Takk for det gutta! den kommer på rudskogen ja! lett! Hvis interessen er stor nok så kommer det bilder når snackset er fiksa;) Tja, var jo for å få et rett tak da, også gikk jo gamletaket til en god sak til og med! takluke er bare bonus;) så får jeg bare deale med kabler og drenering så fort som mulig;) Profilbildet ja, det er en "prøvesak" som ble ganske vellykket vi er tre kompisser med slike lys, skiller seg litt ekstra ut:)
Tzunami Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Har vært på tanken flere ganger wicky:p men blir nok for mye jobb for min del:p selv om det hadde vært driittøft!
jakobm5 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Hvordan har du koblet får å få til dette da? slokner det når du blinker?
Tzunami Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 god blanding av dioder og riktige motstander gjør susen er dimmet iforhold til blinklyset, så det blinker ekstra sterkt, og er tydelig å se
jakobm5 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 god blanding av dioder og riktige motstander gjør susen er dimmet iforhold til blinklyset, så det blinker ekstra sterkt, og er tydelig å se Det så vertfall veldig bra ut på det bilde der;) hva har du brukt gamletaket til da siden det gjikk til en god sak? spent på bilder av taket nå fikk du det till uten å ripe bilen noen steder da? det er en utfordring
Tzunami Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 så godt som fikk en liten skramme med vinkelslipern, men satser på at lakkerern tar seg av det men må bli en annen gang, taket er alt han rekker nå før gatebil... Gamletaket var Jarmund innom og hentet, trengte til å sveise igjen takluka på m5 banebilen sin
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Liker pågangsmotet ditt. Glder meg til å se nye bildet av bilen med takluke. Hva har du brukt for å få US lys i blinklysene dine?
Tzunami Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Liker pågangsmotet ditt. Glder meg til å se nye bildet av bilen med takluke. Hva har du brukt for å få US lys i blinklysene dine? Jeg kjøpte litt av hvert, dioder, motstander osv, så er det bare å koble opp Pågangsmotet ja, det går litt opp og ned, og skal love at jeg sto med hodet i sanden et par ganger iløpet av helgen, mens "mekanikern" plutselig dro på fest xD så jeg sto jo der alene uten noen anelse om hva jeg skulle gjøre men fikk det nå til tilslutt da leverte bilen til lakk i går, men han rekker bare taket før gatebil, så blir resten fiksa senere.. han pusser og fikser skjøten ordentlig også gleder meg til å hente den i morgen! har gått rundt på lambertseter og nordstrand i dag, fy flate det tar lang tid å komme seg fra sted til sted til fots!
Tzunami Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Har flere bilder jo, men ikke så mye fornuftig iforhold til bilen ble mye lokebilder når man holder på så sent om kvelden/natten! kommer flere på fredag da bilen er hentet fra lakk, rutene er satt inn, og litt annet snacks er fiksa, gleder meg villt!
Tzunami Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Her kommer nye bilder fra gatebil Hva tyks?
blækkbankarn Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 nice! nå har den kommet seg betraktelig!! er vell litt lettere til sinns når det er bulkfritt tak på bilen tenker jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå