Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke 520 nei :P vet alle tror det, men det er fordi jeg aldri nevner hvordan motor som er under panseret :P

Er veldig fornøyd med lyden iallefall :D

Hæ?

523i M52 er det vel. Var jo nevnt villt mange ganger i denne tråden før du redigerte alle innleggene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk så er det en 523 :P har kit til å bygge om innsuget, men gidder ikke, satser heller på noe større oppgradering ;)

Er helt forelska i den lyden, så er nesten så jeg ble våryr der jeg satt og gassa :P gleder meg helt sinnsykt til å få den ut av garasjen igjen og kose meg med den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke 520 nei :P vet alle tror det, men det er fordi jeg aldri nevner hvordan motor som er under panseret :P

Er veldig fornøyd med lyden iallefall :D

Hæ?

523i M52 er det vel. Var jo nevnt villt mange ganger i denne tråden før du redigerte alle innleggene. :P

Stemmer det evenol, har nevnt det et par ganger også ja, men tenkte å være litt nøytral på nettet, så da tok jeg det bort :P det er jo for sent nå å tenke på å være forsiktig med å legge ut info om bilen, men det er nå så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P bilene våres er ikke så altfor forskjellige glema, enn så lenge iallefall :P

sykt digg lyd i den nå, skal sies at når jeg rullet inn på gs-treffet i Bud i fjor sommer, med vinduene nede, så hørte jeg opptil flere som sa "shit, sjekk den m5'n a!" spesielt etter å ha bromma litt innover langs de andre bilene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, m5 motor i den hadde ikke vært feil nei.

Syns det er flott at du har planer for den. Føler selv at jeg har gjort de "riktige" tingene og skal kansje bynne på skole så noe stort prosjekt med bilen er ikke mulig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk folks! :D Gøy å høre at flere enn meg liker bilen min ;)

har så lyst til å dra til bilen igjen for å fyre den opp igjen nå :P

Husker ikke helt hva størrelse på rør osv, bestilte litt deler fra ebay og prøvde meg frem til hva som passet best, er fornøyd med resultatet iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...