Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det går ikke an å separere dørtrekket og skinnbiten så du får brukt de på dine dørtrekk? Bak lønner det seg jo naturligvis å vente til du har fått bygget om til elektriske vinduer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en god pakkepris fra Thomasm5 ja;) var litt mikkmakk siden de er fra høyrestyrt bil, men ingenting er umulig;)

går nok ann å separere delene, men dørpanelene passer over, er bare at jeg sitter igjen med styrekonsollen til vinduene på høyresiden da, så skal heller få jobben til å trekke om de jeg har tror jeg, donerte gamle førerstolen dit, så den blir trukket opp i skinn som demostol:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en tur i godtebutikken, og møtte johnja og Saltkjelen;) må jo ha nytt oljefilter når jeg tar oljeskift! ;) er ikke lenge til skilter blir hentet ut heller! Utrolig at jeg har klart å vente så lenge:p til gjengjeld så har jeg fått brukt den en tur i ny og ne da, har ganske Im utsikt fra der jeg sitter på jobben!

IMAGE_C4D9A89D-B109-4F28-85E7-11CA5CBD8571.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thx:D det er desverre ikke BMW der, men jeg overlever det;) har blitt litt jobbskift i det siste, men denne her er fast stilling og gleder meg til å dra på jobb, så her kommer jeg til å bli lenge tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...