Bjornhbjelland Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Meget pent! Såg ganske strøkne og comfy ut! Var det thomashm5 du kjøpte seter av? Om eg tør spør, mye sånn ca ga du for komplett?
Saltkjelen Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Det går ikke an å separere dørtrekket og skinnbiten så du får brukt de på dine dørtrekk? Bak lønner det seg jo naturligvis å vente til du har fått bygget om til elektriske vinduer..
Tzunami Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Fikk en god pakkepris fra Thomasm5 ja;) var litt mikkmakk siden de er fra høyrestyrt bil, men ingenting er umulig;) går nok ann å separere delene, men dørpanelene passer over, er bare at jeg sitter igjen med styrekonsollen til vinduene på høyresiden da, så skal heller få jobben til å trekke om de jeg har tror jeg, donerte gamle førerstolen dit, så den blir trukket opp i skinn som demostol:p
Tzunami Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Vært en tur i godtebutikken, og møtte johnja og Saltkjelen;) må jo ha nytt oljefilter når jeg tar oljeskift! er ikke lenge til skilter blir hentet ut heller! Utrolig at jeg har klart å vente så lenge:p til gjengjeld så har jeg fått brukt den en tur i ny og ne da, har ganske Im utsikt fra der jeg sitter på jobben!
SigurdE36 Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 hehe, begynner å bli litt kjent i Oslo nå Fattern har jo kjøpt tre biler der, før jeg fikk konvertert han til BMW
Tzunami Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Ja skal ha litt peiling for å se det på det bildet tror jeg men har jobbet her i 3 uker nå, i delebutikken, og stortrives
Tzunami Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Thx:D det er desverre ikke BMW der, men jeg overlever det;) har blitt litt jobbskift i det siste, men denne her er fast stilling og gleder meg til å dra på jobb, så her kommer jeg til å bli lenge tror jeg;)
Thewiz Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Kunne tenkt meg slik jobb jeg også. Trenger man noe utdanning? Delelager hadde vært fint
Tzunami Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Trenger ikke utdanning, men det er fagbrev innen delefaget ja, helt kurrant jobb, og man lærer masse av det!
Tzunami Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Noen bilder etter oljeskift og en liten kattevask på jobb Frøkna syntes jeg skulle legge til barter istedetfor skilt så tenkte hvorfor ikke
RS-Heggem Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Jeg syns du snart skal justere den frontfangeren din?
joachim sørlie Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 hva sier gutta på jobben til at du kjører så feit bmw da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå