Coupe_Oslo Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Jeppz nicki her kanskje etterhvert... men bare legg ut hvis du vil ta noen flere bilder en dag
Tzunami Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Er nok ikke noe spess gromt desverre, men med all e36-skruingen eiern har bak seg så blir det nok noe større volum under panseret med tiden vil jeg tro Skal legge ut resten av bildene i kveld, må bare sladde skitlene først
Tzunami Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Her er tråden iallefall viewtopic.php?f=6&t=226681
Spiff Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 er du ute og cruiser i Oslo om dagen? kunne tenkt meg og sett denna live og er i Nittedal i fra 20mai i en uke
Tzunami Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 er ute og cruiser jeg vettu bmw'n er bruksbil for tiden til jeg får hentet ut skiltene på civicen er jo bare å høre om du vil møtes en tur når du er i osloområdet, så passer det helt sikkert
Tzunami Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Har fått meg en liten samling produkter til nå, så om jeg får tatt med meg litt polish osv fra jobben også så skal nok en skikkelig vårshining bli godt å få til Ja, bruker civicen som bord
ZhilleN Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 kjøp deg heller swissvax, bilen din fortjener det i steden for den Meguiars driten
Kvasi Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 kjøp deg heller swissvax, bilen din fortjener det i steden for den Meguiars driten Forklar hvorfor Mequiars er drit, og hvorfor swisswax er gull er du snill?
RS-Heggem Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 kjøp deg heller swissvax, bilen din fortjener det i steden for den Meguiars driten Forklar hvorfor Mequiars er drit, og hvorfor swisswax er gull er du snill? +1
ZhilleN Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Meguiars er show off, Swissvax er pro bilpleie. Forskjellen er ganske stor, Meguiars sine produkter legger bare en vax hinne utenpå lakken, ja du for scratch remover osv. Men dette var kanskje i 2-3mnd, det gjelder alle produkter. Swissvax har satt steget innenfor care delen av lakkrens/beskyttelse av lakk, produktet jobbes fint og dypt ned i klarlakken, og er i egen klasse når det kommer til bilpleie, det koster, men er det som fungerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå