Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forsto det som at denne skal kobles opp i bagasjerommet også er det ca 5 meter med kabler til den så du kan legge den i hanskerommet, men jeg finner ikke noen kabler som kan være til cd veksler baki, så det er nok bare og slå det i fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lurer litt på en ting, irriterer meg over at jeg må dytte girspaken i fra meg for og gire opp og mot meg for og gire ned, detta er jo helt feil!

må jeg klippe og lodde sammen ledninger for og få til så den girer riktig eller er det noe kontakter som man bare kan bytte om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føles jo mye mer naturlig og dra spaken i mot seg ved opp giring, og fra seg ved nedgiring, så sånt må det bli! bildene på linken funka ikke, men det var en blå og en lilla ledning som skulle byttes om, så det kan nok ikke være store jobben nei, takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har nå fått lekasje i bensin tanken, så tanken må byttes om jeg ikke heldig nok til at det er en bensin slange. noen som vet hvor det er billigst og få tak i ny tank? lekker så fort den er over halvfull, så det er vel ingen tvil om at den må byttes heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-740- ... _500wt_956

http://cgi.ebay.de/BMW-E38-Tank-Kraftst ... _950wt_905

er vell egentlig ikke noe å tenke på det der? var billig den i usa, men frakta blir sikkkert noe høyere enn tyskland. han tyske fyren der er han jeg kjøpte taktrekket fra..

edit: så det no.. han fra usa tilbyr bare local pick-up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man kjøper ny tank er de med bensin pumpe også da eller? er jo typisk da at det skal følge med ny pumpe når denjeg har er i frea rett før jul!

et par bilder:

hadde bursdag 31 mars, og da fikk jeg jo kake :D

IMG_0617.JPG

en liten felg sneak:

IMG_0619.JPG

ser jo at det er ASA felg licensed by BBS, men er det noen som vet hvilken model det er? 2 delte felger forresten. skal ta nye bilder når jeg kommer hjem og får tatt en orntlig vask på bilen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...