APedersen Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Tok seg forresten mye bedre ut med sort grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 ja ingen tvil om det ingen som vet hvordan lista over hanskerommet sitter? skulle gjerne hatt den av, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Står det meste på e38.org vettu http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1863 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 har vel så vidt vert innom den sida, men får vel ta og bookmarke den for framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Hvis jeg ikke husker feil så må du av med det svarte dekslet i hanskerommet, for å komme til på noen hvite store plastskruer bak den lista.. kan være vanskelig å få løsnet de hvis du har store hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 det gikk til slutt, men ja det var trangt har igjen midtkonsollen dekselet over spillern og bakdørene nå, må strekke opp ny phono kabel også, så da får jeg gjort det også i samma slengen og kasne få satt spillern orntlig på plass også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Ble mye friskere utseende Pen bil! Tips til å bli kvitt boblene med den folien (hvis det er 3M sin?) - Bruk hårføner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 har du blå lys i bunn av dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 ja, men kun i fører døra, kjøpte dioder som skulle være hvite og endte med blått lys :/ og har ikke fått rota meg til og skaffe nye enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 hmm. blir spennende å se ferdig resultat! har tenkt lenge på dette selv. står mellom sølv/ alu look, carbon eller pianolakk. har litt lyst å lakke hvis det blir sort eller sølv, men koster jo mye mer enn folie .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 ja, hadde lyst og lakkere de selv også, men det er en del mer jobb da mange av listene har sprekt så er det en del mer jobb. skal på mekkeklubben i mårra, så får se om jeg rekker begynne på midtkonsollen eller lokket over spillern da. og om noen lurer på hva mekkeklubben er så kan de jo ta en kikk på www.mekkeklubben.no , er leder på mekkeklubben så jeg er der hver onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 da har jeg fått bytta oljeåndingsrøret fra motoren til den klumpen under innsuget og den klumpen under insuget, slangen derfra og ned til peilepinne røret var potte tett, og det samme var peilepinne røret. så da går kansje oljeforbruket ned en smule da, hadde ikke gjort noe det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Har du funnet nye spredere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Har du funnet nye spredere? nei, det er nok ikke noe som er på prioriterings lista om dagen, må nok vente en stund enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hehe Mulig jeg finner noe, men har også andre ting å prioritere, sprederen er ikke det eneste jeg må fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå