APedersen Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 vært på Per Hagen og kjøpt grunning lakk og klarlakk, skal lakke blekka under lyktene. hva burde jeg gjøre for og klargjøre de til lakk? er det noe mere jeg burde ha før lakkering? vaske de med silikon fjerning, pusse eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Puss ned med fint sandpapir, ha litt vann på og puss litt mer også kalt våtsliping. Så kan du vaske med silikon fjerner og tørke det etterpå. Så grunner du og venter til det er tørt, så er det vel bare å lakke et par strøk, og selvfølgelig klarlakk til slutt Hvis du ikke har lakka noe særlig før og ikke vet at du må holde litt avstand så vet du det nå Blir ikke fint om du får "siig" på lakken, at den renner på grunn av at du har holdt den for nært, om du skal lakke dette selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 har du kjøpt skjermer? hva måtte du gi for dem om jeg får spørre? skriv gjerne hvordan passformen var når de er montert hvis de er uorginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Puss ned med fint sandpapir, ha litt vann på og puss litt mer også kalt våtsliping.Så kan du vaske med silikon fjerner og tørke det etterpå. Så grunner du og venter til det er tørt, så er det vel bare å lakke et par strøk, og selvfølgelig klarlakk til slutt Hvis du ikke har lakka noe særlig før og ikke vet at du må holde litt avstand så vet du det nå Blir ikke fint om du får "siig" på lakken, at den renner på grunn av at du har holdt den for nært, om du skal lakke dette selv da lakk delen er grei, mest hvordan jeg skal klar gjøre jeg tenker på, for og få best mulig resultat, hvor fint papir jeg skal bruke etc planen var og lakke selv ja, er ikke så farlig med sånne smådeler, er fort gjort og ta de på nytt igjen om det skulle bli noe sig etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 har du kjøpt skjermer? hva måtte du gi for dem om jeg får spørre? skriv gjerne hvordan passformen var når de er montert hvis de er uorginale nei, har ikke handla forskjermer enda. venter litt med det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Får jeg spørre om hvor mye du ga for facelift lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 kan si jeg fikk tak i lyktene veldig tilfeldig av en som hadde bytta de ut med noe FK greier. og at det var så billig at jeg ikke kunne la være og handle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Ser den..! Er på jakt etter de lyktene selv.. GS selger til 8 tusen, men er mye penger for lykter.. Men disse facelift lyktene er ikke gratis heller så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 har alarm problemer om dagen, alarmen går i et kjør uten at jeg skjønner hva som kan være feil. er det noen måte og låse bilen på uten og aktivere alarmen? eventuelt hvor sitter hornet så jeg kan koble ut det? kjedelig når alarmen går rett utafor vinduet til huseieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Er det ikke bare å ta sikringen til du forstår hva som skjer? Mener sikringa er i boksen framme Her er en som har fikset det: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1208302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Er det ikke bare å ta sikringen til du forstår hva som skjer? Mener sikringa er i boksen framme trodde den var bak over batteriet, noen som vet hvilken sikring det er da? og om enstral låsen funker når den er tatt ut? skal sjekke den tråden også, står kansje der også det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Kan sjekke det etterpå, du ser hva det er selv om det står på tysk Og sentrallåsen er ikke på samme kursen tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Om du trykker en gang på låse knappen, venter 1 sekund og trykker en gang til så låser du bilen uten alarm, du deaktiverer alarmen ved dette andre trykket på låseknappen 1 sekund etter vanlig låsing.. Lekte meg med alarmen på bilen min da den stod på tilhenger og ble kjørt til Sverige for rep av girkassa.. Så da lærte jeg hvertfall dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 ettersom hva jeg forsto så deaktiverer man bare bevegelses sensoren og kupe sensorene ved andre trykket. men får man noe varsel for at man har gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå