APedersen Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Nice Helt bak og helt ned Kødda, skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Jeg er bare 175 høy, så helt bak går ikke er også sikker på at de manuelle stola kan justeres lavere ned sportstoler neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 175 også får du ikke el-stolene lavt nok? Prøver du å justere slik at du ser igjennom rattet? Evt. Slik at ikke folk skal se deg gjennom sideruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Rattet er jo lavere en dashbordet, hjelper ikke stort og se gjennom rattet da nei, liker bare og sitte lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 er jo best og sitte lavt, vi er jo trosalt ikke kvinfolk som bruker puppa som rattlås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 jeg og reagerte på dette. hadde manuelle seter i e39n. monterte elektiske, og da føltes det som jeg satt i taket. det er egentlig bare tull å ha elektiske seter. trege å justere, og drygt om de går istykker. men gadget da!! på e38n nå så jeg jeg ikke lagt merke til det siden de har sittet samme setene hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Får se om jeg bytter tilbake igjen eller ikke, bytta mest fordi jeg ville ha varmesete som funker. Men får jo prøve en stund og se heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Varme i stolene er gull verdt nå om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 prøver og sjekke gs sine sider, men finner ikke delenummer eller varme elementer til stoler i det hele tatt, er det noe som veit hva som er delenummer på varme elementene? tror jeg skal kjøpe meg nye til stola og sette inn manuell stoler igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Sjekka med gs nå, får ikke kjøpt varmeelementer løst, dissa følger skinntrekka til sete og kosta nesten 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Jeg er 190, og i E39'n med el sportstoler får jeg setet hvertfall langt nok ned og bak Så du må ha en veeeeeldig rånestilling når du kjører? heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Tipper det er litt forskjell på sportstoler og vanlige stoler, og ikke minst e38 og e39. Sitter nok ikke som folk flest, men sitter sånn som jeg syns er behagelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Hva med å sette inn E39 sportsskinn foran da? Kunne vært tøft;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Hva med å sette inn E39 sportsskinn foran da? Kunne vært tøft;) Ja, de er vel bolt on også de? Hvordan er det og få tak i sånne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Skal være bolton det ja! er du heldig så er det identisk kontakt også å få tak i kun stolene er vel noe vanskelig, men å få tak i stoler og sofaen bak er ikke vanskelig, og ei heller dyrt bare å holde ørene åpne så dukker det opp over alt, hva med å høre med Thomashm5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå