740AV Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Tipper det er litt forskjell på sportstoler og vanlige stoler, og ikke minst e38 og e39. Sitter nok ikke som folk flest, men sitter sånn som jeg syns er behagelig da Det er nok ikke noe forskjell på sittehøyden på di elektriske comfort stolene og di elektriske sportsstolene på e38. Jeg har hatt begge deler i samme bil. Men når det er sagt så synes jeg det er et hav av forskjell på sittekomforten på di 2 stoltypene og jeg anbefaler på det sterkeste sportsstolene. Sportsstolene til E39 har vel ikke samme mulighet til å "knekke" stolryggen som di til e38. Det er en viktig funksjon for min del iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Hva med å sette inn E39 sportsskinn foran da? Kunne vært tøft;) Ja, de er vel bolt on også de? Hvordan er det og få tak i sånne da? jeg monterte e39 sportseter i min 730. er bolt on ja. fant de tilfeldigvis på finn. e39 setene er dritgode da, men som 740av sier, e38 setene er hakket over uansett 730n viewtopic.php?f=6&t=146040&hilit=+730ia e39 setene der går ganske langt ned og ; ) (de manuelle iaff ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Kan kjøpe mine stoler:) de er el. Men siden du skal sitte under dash'n så er det ikke sikkert de går langt nok ned:p Men få heller tak i sport/comfort fra 7-serie.. Like som E39 men med comfort rygg:) som 740AV nevner;) hvis jeg får solgt mine skal jeg ha tak i slike hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Hvor er røyken, og hva skal du ha for stola da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Tipper det er litt forskjell på sportstoler og vanlige stoler, og ikke minst e38 og e39. Sitter nok ikke som folk flest, men sitter sånn som jeg syns er behagelig da Det er nok ikke noe forskjell på sittehøyden på di elektriske comfort stolene og di elektriske sportsstolene på e38. Jeg har hatt begge deler i samme bil. Men når det er sagt så synes jeg det er et hav av forskjell på sittekomforten på di 2 stoltypene og jeg anbefaler på det sterkeste sportsstolene. Sportsstolene til E39 har vel ikke samme mulighet til å "knekke" stolryggen som di til e38. Det er en viktig funksjon for min del iallefall. Sports stoler står veldig høyt på ønskelista ja, digg med knekk i ryggen, har det i 750 stola, men det er ikke noe must da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Røyken er ved Drammen:) nei hva er de verdt? Så godt som strøkne. Varme virker i begge, ser at førerstolen er brukt, men ikke noe som plager meg. Men vet ikke. Bilen er jo i bruk, så om du vil ha de må jeg finne meg noen nye stoler først isåfall;) bare stikker til en høgger i Sverige og henter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Røyken er ved Drammen:) nei hva er de verdt? Så godt som strøkne. Varme virker i begge, ser at førerstolen er brukt, men ikke noe som plager meg. Men vet ikke. Bilen er jo i bruk, så om du vil ha de må jeg finne meg noen nye stoler først isåfall;) bare stikker til en høgger i Sverige og henter! kan jo ta det videre på pm, men ser ut til at det ikke blir med det først, kom hjem i fra ferie i går til ødelagt tv, og du kan jo gjette hva kjerringa syns er viktigest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Røyken er ved Drammen:) nei hva er de verdt? Så godt som strøkne. Varme virker i begge, ser at førerstolen er brukt, men ikke noe som plager meg. Men vet ikke. Bilen er jo i bruk, så om du vil ha de må jeg finne meg noen nye stoler først isåfall;) bare stikker til en høgger i Sverige og henter! kan jo ta det videre på pm, men ser ut til at det ikke blir med det først, kom hjem i fra ferie i går til ødelagt tv, og du kan jo gjette hva kjerringa syns er viktigest Heheh, skjønner skjønner! Mye billig tv'er nå vettu Men ikke noe pes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Da var jeg ferdig med prosjekt karbon film på treverket! eller neste da, mangler og legge på lokket som skal kunne dekke over cd spillern, men det er litt jobb da det er mye som må demonteres for den, så det får vente til jeg skal skifte til dashbord og midkonsoll trekt i skinn bilde av mindkonsollen: fikk litt mer tid til overs, så bilen ble heist opp og tok en kraftig vask av coilovers: så hadde jeg litt mer tid til overs når de var vaska, så da justerte jeg like greit ned 3cm bak og 2 cm forran også! baklager litt dårlige bilder, men er mobilkamera. er ikke så flink til og huske og ta bilder, men det er da en forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ser meget bra ut! Identisk stuk som på min nå faktisk! Men tror jeg skal stille min ulitt opp foran, litt skummelt å treffe isblokker med bunnpannedekselet i 80km/t Blir sikkert ikke værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Er ikke så veldig utsatt for isblokker her da vurderer og sette på sommerdekk nå, må finne ut hva slags dekk dim jeg skal ha på style 95ene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Aha, heldig! Er jo faenme snø langt utti mars her i nord! Jeg har vel 275/35/19 bak og 245/40/19 foran bare så du vet det Kan sikker gå 5% ned på profilen på begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 bare jeg som ikke synes slik karbongreie på sjuer er fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Synes det ble for store flater med Carbon, og på en annen side så er Carbon litt for "sportslig" for 7'er. Det er nå min mening da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Liker høyden på bilen din nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå