Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Tipper det er litt forskjell på sportstoler og vanlige stoler, og ikke minst e38 og e39. Sitter nok ikke som folk flest, men sitter sånn som jeg syns er behagelig da

Det er nok ikke noe forskjell på sittehøyden på di elektriske comfort stolene og di elektriske sportsstolene på e38. Jeg har hatt begge deler i samme bil. Men når det er sagt så synes jeg det er et hav av forskjell på sittekomforten på di 2 stoltypene og jeg anbefaler på det sterkeste sportsstolene.

Sportsstolene til E39 har vel ikke samme mulighet til å "knekke" stolryggen som di til e38. Det er en viktig funksjon for min del iallefall. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å sette inn E39 sportsskinn foran da? Kunne vært tøft;)

Ja, de er vel bolt on også de? Hvordan er det og få tak i sånne da?

jeg monterte e39 sportseter i min 730. er bolt on ja. fant de tilfeldigvis på finn.

e39 setene er dritgode da, men som 740av sier, e38 setene er hakket over uansett ;)

730n

viewtopic.php?f=6&t=146040&hilit=+730ia

e39 setene der går ganske langt ned og ; ) (de manuelle iaff )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjøpe mine stoler:) de er el. Men siden du skal sitte under dash'n så er det ikke sikkert de går langt nok ned:p

Men få heller tak i sport/comfort fra 7-serie.. Like som E39 men med comfort rygg:) som 740AV nevner;) hvis jeg får solgt mine skal jeg ha tak i slike hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er litt forskjell på sportstoler og vanlige stoler, og ikke minst e38 og e39. Sitter nok ikke som folk flest, men sitter sånn som jeg syns er behagelig da

Det er nok ikke noe forskjell på sittehøyden på di elektriske comfort stolene og di elektriske sportsstolene på e38. Jeg har hatt begge deler i samme bil. Men når det er sagt så synes jeg det er et hav av forskjell på sittekomforten på di 2 stoltypene og jeg anbefaler på det sterkeste sportsstolene.

Sportsstolene til E39 har vel ikke samme mulighet til å "knekke" stolryggen som di til e38. Det er en viktig funksjon for min del iallefall. :D

Sports stoler står veldig høyt på ønskelista ja, digg med knekk i ryggen, har det i 750 stola, men det er ikke noe must da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyken er ved Drammen:) nei hva er de verdt? Så godt som strøkne. Varme virker i begge, ser at førerstolen er brukt, men ikke noe som plager meg. Men vet ikke. Bilen er jo i bruk, så om du vil ha de må jeg finne meg noen nye stoler først isåfall;) bare stikker til en høgger i Sverige og henter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyken er ved Drammen:) nei hva er de verdt? Så godt som strøkne. Varme virker i begge, ser at førerstolen er brukt, men ikke noe som plager meg. Men vet ikke. Bilen er jo i bruk, så om du vil ha de må jeg finne meg noen nye stoler først isåfall;) bare stikker til en høgger i Sverige og henter!

kan jo ta det videre på pm, men ser ut til at det ikke blir med det først, kom hjem i fra ferie i går til ødelagt tv, og du kan jo gjette hva kjerringa syns er viktigest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyken er ved Drammen:) nei hva er de verdt? Så godt som strøkne. Varme virker i begge, ser at førerstolen er brukt, men ikke noe som plager meg. Men vet ikke. Bilen er jo i bruk, så om du vil ha de må jeg finne meg noen nye stoler først isåfall;) bare stikker til en høgger i Sverige og henter!

kan jo ta det videre på pm, men ser ut til at det ikke blir med det først, kom hjem i fra ferie i går til ødelagt tv, og du kan jo gjette hva kjerringa syns er viktigest :P

Heheh, skjønner skjønner! Mye billig tv'er nå vettu :P

Men ikke noe pes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med prosjekt karbon film på treverket! eller neste da, mangler og legge på lokket som skal kunne dekke over cd spillern, men det er litt jobb da det er mye som må demonteres for den, så det får vente til jeg skal skifte til dashbord og midkonsoll trekt i skinn :P

bilde av mindkonsollen:

039.jpg

fikk litt mer tid til overs, så bilen ble heist opp og tok en kraftig vask av coilovers:

040.jpg

så hadde jeg litt mer tid til overs når de var vaska, så da justerte jeg like greit ned 3cm bak og 2 cm forran også!

041.jpg

042.jpg

baklager litt dårlige bilder, men er mobilkamera. er ikke så flink til og huske og ta bilder, men det er da en forbedring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...