Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Blir bra med senk og felger =) Kjøp justerbart som meg ;P Blir lavt nok =)

Grei pris fikk jeg også =)

jepp, tenkte jeg skulle ha samma som deg da, men er liten vits og senke bilen før til våren, ellers kommer jeg ikke inn på gårdsplassen her, er sånn ekkel vridning på innkjørselen som ikke er venn med lave biler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fancy skiltnummer også...!

Ang radioen så sitter det (på E36) en antenneforsterker bak dekselet til Cstolpen på venstre side. Denne må ha strøm fra radioen.. F.eks fra "remote" som man bruker til forsterker etc..

greit skiltnummer ja :)

sjekka orginal spillern nå, den har hull til en ekstra kontakt som denna orginal pluggen passer i, tok bilde av baksida som jeg skal legge ut etterpå.

og tusen takk for utstyrslista :)

nydelig, bestille meg et par av dissa da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener den skal inn der ja. var slik på min gamle e38. prøv originalspilleren å se :) mye penere og den enn en uoriginal en. kjøp cd43 spiller evt å få cdspiller framme :D

ser forresten du spør etter faceliftlykter i signaturen din. må også byttet framskjermer, lister under lyktene og blinkers om du ikke er obs på det :) ser bra ut men koster litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og kontaktene i lyktene på facelift er ikke like pre facelift. så de må kobles om.

at setevarmen stopper etter noen sek kan vare brudd i ledning. om varmen ikke er koblet til så stopper den etter et par sek.

sjekk kontakten under setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dere nettopp fått unge,åssen klarer dere det med vogn å sedaner?

fikk da plass til vogna i e36 coupen, så det er ikke noe problem her :)

mener den skal inn der ja. var slik på min gamle e38. prøv originalspilleren å se :) mye penere og den enn en uoriginal en. kjøp cd43 spiller evt å få cdspiller framme :D

ser forresten du spør etter faceliftlykter i signaturen din. må også byttet framskjermer, lister under lyktene og blinkers om du ikke er obs på det :) ser bra ut men koster litt...

har en pioneer spiller med styring til ipod som jeg gjerne vil ha med meg da, så tror ikke orginal spiller blir aktuelt da :)

er klar over at det må byttes mer enn lyktene, men må jo bare begynne og samle et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og kontaktene i lyktene på facelift er ikke like pre facelift. så de må kobles om.

at setevarmen stopper etter noen sek kan vare brudd i ledning. om varmen ikke er koblet til så stopper den etter et par sek.

sjekk kontakten under setet.

ah, det skal jeg sjekke i mårra, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med ny (rett) bil :D E38 er flotte biler, og med de rette modifikasjonene blir de riktig så flotte.

Når det gjelder facelift front, så er det en kostbar affære, uansett om man kjøper nye eller brukte deler. Har selv gjennomført det på to e38'er. Men det er absolutt verdt det syns jeg :D Det ligger jo i ordet, facelift (ansiktsløftning) :wink:

og kontaktene i lyktene på facelift er ikke like pre facelift. så de må kobles om.

Det er bare delvis korrekt. Kontaktene passer om hverandre, men faceliftlampene har separat kontakt for høydejusteringen på nærlyset.

Ledningene til selve lysene trenger ikke kobles om, men de 4 ledningene til høydejusteringen må klippes og skjøtes på til en egen kontakt.

Har ikke dere nettopp fått unge,åssen klarer dere det med vogn å sedaner?

Hvorfor må man absolutt ha stasjonsvogn for å ha med barnevogn da? Tror man skal slite med å ta med en barnevogn i en personbil uten å legge den sammen uansett. Og i en e38 er det god plass til å tå med barnevogn i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med ny (rett) bil :D E38 er flotte biler, og med de rette modifikasjonene blir de riktig så flotte.

Når det gjelder facelift front, så er det en kostbar affære, uansett om man kjøper nye eller brukte deler. Har selv gjennomført det på to e38'er. Men det er absolutt verdt det syns jeg :D

takk for det, ser utrolig mye bedre ut med facelift, får bare ta den tida det trenger, har ikke den største hasten da :)

prøvde i dag og få telefonen i midt konsollen til og vrike, fikk nytt telefon nummer og simkort jeg tenkte og ha i bilen, men når jeg skrur på telefonen så får jeg bare opp simcard prüfen, noen som vet hva som kan være feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

simkortet skal jo inn i boksen i bagasjen....

ut i fra hva jeg kunne forstå i instruksjonsboka skal simkortet inn under telefonen, men på noenbiler var der simkort leser i bagasjerommet, kikka etter leser der, men kunne ikke finne noe, hvis noen vet hvor dissa skal være i bagasjerommet så hadde det også vært kjekt og fått prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja, hva skulle man gjort uten deg, funker som f nå :) funker kun som handsfree da, så mulig røret er litt gåent, ingen som hører meg når jeg prater i det, men høer fint andre da. får kansje få tak i et nytt :) noen som vet om man kan bytte språk på instrumenteringa i bilen? hadde ikke vært lei meg om jeg fikk bytta til engelsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...