HagenJR Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 brukte ikke du noe lekkasje tetning først også? tror egentlig den har brukt mindre olje nå i det siste enn den har hatt for vane og gjøre. må ta og sjekke over olje åndinga mi for og se om den har tetta seg igjen Fyll sagkjede olje så skal du se det blir tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Jeg brukte Omega's oljetetningsstoff Bare at den der står på svensk da, men er vel samme greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 spørs vel om sagkjedeolje er noe og satse på, men du kan jo prøve du og fortelle hvordan det gikk? skrudde av bakfangern i går for og se på et par rustflekker, ser ut til at hele bakplata må skiftes og venstre hjulbue.. my rust under der batteriet sitter og rett under skiltet ved to dreneringshull. bakplata koster også 3500kr så det var jo ikke no gøy noen som vet hvor man kan få tak i uorginale karroserideler? veng.no har jo bare forskjermer og panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 var innom dekk sjappe i går for og sjekke med dekk til sommerfelga, fikk ikke lov og kjøpe den dekk dimmensjonen jeg vil ha! wtf? snodig måte og drive butikk på får vel bare finne meg ei ny dekksjappe da. hvor er det billigst og kjøpe dekk online? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 sikkert fordi de ikke giddet å bryte på lavprofil. vil anbefale dekkonline.com. bra utvalg, raskt, billig og de har avtaler rundt om med folk som legger om dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Avtaler med hvilken bedrifter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 står øverst på siden deres, montasjepartnere. her har de en som bor 15 min unna meg. om jeg ikke husker feil så tok han 150pr dekk. inkl avballansering. men han hadde ikke tid da jeg kjøpte dekk sist nå, så måtte til dekkmann (dyrt!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Såppass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 var innom dekk sjappe i går for og sjekke med dekk til sommerfelga, fikk ikke lov og kjøpe den dekk dimmensjonen jeg vil ha! wtf? snodig måte og drive butikk på får vel bare finne meg ei ny dekksjappe da. hvor er det billigst og kjøpe dekk online? Hæ?? Hvor var det?? Dekkbørsen er nok billigst i byen tror jeg. Kjøper alltid på dekkonline, men da legger jeg om selv Liker de sommer hjula dine, si ifra hvis du skal selge de, kunne hatt de på m3'n Fin bil forresten, har alltid likt e38'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 det var nok på dekkbørsen tror ikke jeg tør selge felger til deg igjen, husker hvor mye jeg angra sist, hehe skal stikke en tur opp på hjulius nå og sjekke opp dekk, får gode priser der gjennom mekkeklubben, så kansje det blir dekk en av de første daga nå har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 det var nok på dekkbørsen tror ikke jeg tør selge felger til deg igjen, husker hvor mye jeg angra sist, heheskal stikke en tur opp på hjulius nå og sjekke opp dekk, får gode priser der gjennom mekkeklubben, så kansje det blir dekk en av de første daga nå har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal? Jøss, var det de?? Det hadde jeg ikke trodd, de har alltid vært veldig greie med meg Å faen, var det deg jeg kjøpte de 18'', det hadde jeg glemt Jeg kunne godt kjøpt fordi om du angret En er aldri gamlere enn en føler seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal? 225 bak på en E38? Eller har jeg missforstått noe? Tenkte jeg skulle gå opp til 285. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal? 225 bak på en E38? Eller har jeg missforstått noe? Tenkte jeg skulle gå opp til 285. hehe, ja du går feil vei hørte på priser på hjulius i dag, det var for DYRT!! sendt mail til dekkskift for og høre hva pris de kan ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Du kan jo ikke ha 225 bak? det er jo sykkeldekk! Jeg ler alltid av japser og annet fjas som kjører rundt med svære felger med 7" bredde og 225 dekk. Ikke bli en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 det er jo 10" bredde bak da, så det blir god strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå