Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

brukte ikke du noe lekkasje tetning først også? tror egentlig den har brukt mindre olje nå i det siste enn den har hatt for vane og gjøre. må ta og sjekke over olje åndinga mi for og se om den har tetta seg igjen

Fyll sagkjede olje så skal du se det blir tett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spørs vel om sagkjedeolje er noe og satse på, men du kan jo prøve du og fortelle hvordan det gikk? :P

skrudde av bakfangern i går for og se på et par rustflekker, ser ut til at hele bakplata må skiftes og venstre hjulbue.. my rust under der batteriet sitter og rett under skiltet ved to dreneringshull. bakplata koster også 3500kr så det var jo ikke no gøy :P

noen som vet hvor man kan få tak i uorginale karroserideler? veng.no har jo bare forskjermer og panser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom dekk sjappe i går for og sjekke med dekk til sommerfelga, fikk ikke lov og kjøpe den dekk dimmensjonen jeg vil ha! wtf? snodig måte og drive butikk på :P får vel bare finne meg ei ny dekksjappe da. hvor er det billigst og kjøpe dekk online?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står øverst på siden deres, montasjepartnere. her har de en som bor 15 min unna meg. om jeg ikke husker feil så tok han 150pr dekk. inkl avballansering. men han hadde ikke tid da jeg kjøpte dekk sist nå, så måtte til dekkmann (dyrt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom dekk sjappe i går for og sjekke med dekk til sommerfelga, fikk ikke lov og kjøpe den dekk dimmensjonen jeg vil ha! wtf? snodig måte og drive butikk på :P får vel bare finne meg ei ny dekksjappe da. hvor er det billigst og kjøpe dekk online?

Hæ?? Hvor var det?? Dekkbørsen er nok billigst i byen tror jeg. Kjøper alltid på dekkonline, men da legger jeg om selv :) Liker de sommer hjula dine, si ifra hvis du skal selge de, kunne hatt de på m3'n :)

Fin bil forresten, har alltid likt e38'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nok på dekkbørsen ;) tror ikke jeg tør selge felger til deg igjen, husker hvor mye jeg angra sist, hehe

skal stikke en tur opp på hjulius nå og sjekke opp dekk, får gode priser der gjennom mekkeklubben, så kansje det blir dekk en av de første daga nå :)

har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nok på dekkbørsen ;) tror ikke jeg tør selge felger til deg igjen, husker hvor mye jeg angra sist, hehe

skal stikke en tur opp på hjulius nå og sjekke opp dekk, får gode priser der gjennom mekkeklubben, så kansje det blir dekk en av de første daga nå :)

har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal?

Jøss, var det de?? Det hadde jeg ikke trodd, de har alltid vært veldig greie med meg :) Å faen, var det deg jeg kjøpte de 18'', det hadde jeg glemt :) Jeg kunne godt kjøpt fordi om du angret :mrgreen:

En er aldri gamlere enn en føler seg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal?

225 bak på en E38? Eller har jeg missforstått noe?

Tenkte jeg skulle gå opp til 285. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal?

225 bak på en E38? Eller har jeg missforstått noe?

Tenkte jeg skulle gå opp til 285. :D

hehe, ja du går feil vei ;)

hørte på priser på hjulius i dag, det var for DYRT!! :P

sendt mail til dekkskift for og høre hva pris de kan ordne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...