Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Må da i det minste ha 245? jeg hadde 245 på 10.5" felg, og det ble jo latterlig mye strekk. 1cm på hver side av felgen som var utenfor dekket.

Ikke så pent synes jeg da.

Antar du skal slippe bilen helt ned på asfalten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, den den er nokså lav allerede, men et par cm til går vel.

har planer om 25mm spacere rundt hele også. men vi får se hvordan det går. har jo ei kjerring som er negativ til alt som har med bil og gjøre også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nok på dekkbørsen ;) tror ikke jeg tør selge felger til deg igjen, husker hvor mye jeg angra sist, hehe

skal stikke en tur opp på hjulius nå og sjekke opp dekk, får gode priser der gjennom mekkeklubben, så kansje det blir dekk en av de første daga nå :)

har lyst på 215/35 19 forran og 225 bak, men har begynt og lure om jeg skal ha noe mere riktig rulleomkrets, må være at jeg begynner og bli gammal?

Jøss, var det de?? Det hadde jeg ikke trodd, de har alltid vært veldig greie med meg :) Å faen, var det deg jeg kjøpte de 18'', det hadde jeg glemt :) Jeg kunne godt kjøpt fordi om du angret :mrgreen:

En er aldri gamlere enn en føler seg 8)

bytta nick etter du kjøpte de felga, så kan jo være derfor du ikke husker det da ;) nei, kan nok ikke selga dissa felga, må i hverfall få en sjangs til og prøve de på bil da :D

føler meg ikke så gammel, men så er det det at guttungen på 2 år skal jo sitte i bilen, også ei kjerring som syns bilen er alt for lav allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme som at man ikke skal jekke opp bilen uten front/bakrute, da disse er med på å stive opp bilen. Du risikerer å få en skevhet, ikke nødvendigvis mye, men noe.. Men som du sier så står den jo her på bukk, og da skal det ikke være noe farlig, det blir jo samme som om den hadde stått på hjula;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man setter jo armene på bukken til jekkepunktene på bilen, dette løftes da gjevnt og riktig så blir nok ikke noe skjevhet hverken ruta er i eller ei eller om en luke eller ei dør står oppe.. :P Annet om man jekker opp på kun ett punkt.. :-)

Pene felger, ser det er fler som velger disse til E38.. Personlig så er Alpina det som er riktig på en E38, men smaken er som baken og blir kjedelig om alle har det samme.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...