Muztang289 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Med løftebukk ja, tenkte mer på en garasjejekk jeg da;) Ja, det forstod jeg jo, men ser man noen garasjejekk på bildene? Men holder vel med OT nå.. Fine felger Spiff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 jau, ser ut som jeg må vente til etter den 12 før jeg før rå til og anskaffe meg dekk også hvis ikke noen følger seg veldig gavmilde da siden jeg har bursdag i mårra? jaja fikk de nye ballastene mine i dag, så nå tror jeg det blir bytta frontlykter i helga, så får jeg blinklys forran og bytta ut den knuste lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 takk for det seint oppe du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Bursdagsbarn altså? Grattis med dagen a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulerer me dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulerer med dagen Og de felga der er bare tøffe, første gang jeg så de skjønte jeg at de ble gromme bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 tusen takk for alle gratulasjonene Gratulerer med dagen Og de felga der er bare tøffe, første gang jeg så de skjønte jeg at de ble gromme bilen din haha, Joacim var ikke helt overbevist når han henta de for meg reiser forresten til nittedal neste onsdag da, for jeg skulle vel si fra når jeg skulle oppover? glemt det mange ganger nå da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 så, dags for litt mer oppdatering. fikk jo de nye ballastene mine til lyktene, så da trodde jeg at jeg hadde lat jeg trengte og satte i gang med utskifting da.. litt bilder: blinklyset ble jo borte for en stund siden og steinsprut knuste andre lykta operasjons bordet: ene sida ferdig bytta: begge sider bytta så når jeg var kommet så langt skulle jeg bare koble opp så jeg fikk høydejusteringa til og virke, det endte med at jeg fant ut at kontaktene jeg fikk tak i var feil, dissa skal også ha gått ut av produksjon, så må nok finne på noe lurt etter hvert, lurer på om jeg skal prøve og lage meg noen kontakter, kan jo også koble det om inni lykta, men har ikke lyst og splitte opp lykta for og ordne dette. blir nok ordnings til slutt i hvertfall la også om til sommerdekk i dag, ble til at jeg fikk låne de gamle sommerdekka jeg hadde på bilen, 18" "bbs" style 42. så må jeg få tak i 19" dekk til style 95ene! snakka med dekkskift, så nå vurderer jeg om jeg skal gå for 225/40-19 rund baut elle rom eg skal ha 215/35 forran og 225/35 bak. blir vel bestilt opp den 12 april. så har litt tid og tenke på enda det var det for i dag, vet det er dårlige iphone bilder, men det er det jeg har tilgjenglig om dagen, hvertfall litt flinkere enn jeg noensinne har vært til og ta bilder skal se om jeg får tatt noen i løpet av mårradagen med sommerdekka på også, ble litt bedre etter vask og sommerdekk på, men da var det for mørkt til og ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Dette blir gromt Monterer du også den lista som skal være under lyktene? Og du må ikke kjøre høyere profil enn 35, tror 35 blir perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 så bra ut med de lyktene ja! lyst på det selv jeg med den rulleomkretsen blir det ulovelig. 5serie omkrets det der ; ) hadde det selv på den forrige bilen. må ha mye senk for at det skal se bra ut iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå