Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!

Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jau, ser ut som jeg må vente til etter den 12 før jeg før rå til og anskaffe meg dekk også :( hvis ikke noen følger seg veldig gavmilde da siden jeg har bursdag i mårra? :P

jaja fikk de nye ballastene mine i dag, så nå tror jeg det blir bytta frontlykter i helga, så får jeg blinklys forran og bytta ut den knuste lykta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle gratulasjonene :)

Gratulerer med dagen :)

Og de felga der er bare tøffe, første gang jeg så de skjønte jeg at de ble gromme bilen din :)

haha, Joacim var ikke helt overbevist når han henta de for meg :)

reiser forresten til nittedal neste onsdag da, for jeg skulle vel si fra når jeg skulle oppover? :P glemt det mange ganger nå da, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, dags for litt mer oppdatering.

fikk jo de nye ballastene mine til lyktene, så da trodde jeg at jeg hadde lat jeg trengte og satte i gang med utskifting da.. litt bilder:

blinklyset ble jo borte for en stund siden

031.jpg

og steinsprut knuste andre lykta

032.jpg

operasjons bordet:

033.jpg

ene sida ferdig bytta:

035.jpg

begge sider bytta

043.jpg

så når jeg var kommet så langt skulle jeg bare koble opp så jeg fikk høydejusteringa til og virke, det endte med at jeg fant ut at kontaktene jeg fikk tak i var feil, dissa skal også ha gått ut av produksjon, så må nok finne på noe lurt etter hvert, lurer på om jeg skal prøve og lage meg noen kontakter, kan jo også koble det om inni lykta, men har ikke lyst og splitte opp lykta for og ordne dette. blir nok ordnings til slutt i hvertfall

la også om til sommerdekk i dag, ble til at jeg fikk låne de gamle sommerdekka jeg hadde på bilen, 18" "bbs" style 42. så må jeg få tak i 19" dekk til style 95ene! snakka med dekkskift, så nå vurderer jeg om jeg skal gå for 225/40-19 rund baut elle rom eg skal ha 215/35 forran og 225/35 bak. blir vel bestilt opp den 12 april. så har litt tid og tenke på enda :P

det var det for i dag, vet det er dårlige iphone bilder, men det er det jeg har tilgjenglig om dagen,

hvertfall litt flinkere enn jeg noensinne har vært til og ta bilder :P skal se om jeg får tatt noen i løpet av mårradagen med sommerdekka på også, ble litt bedre etter vask og sommerdekk på, men da var det for mørkt til og ta bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra ut med de lyktene ja! lyst på det selv jeg :D

med den rulleomkretsen blir det ulovelig. 5serie omkrets det der ; ) hadde det selv på den forrige bilen. må ha mye senk for at det skal se bra ut iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...