APedersen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Aha Stiv pris, men da er du jo helt sikker på at du slipper å være plaget flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 jepp, men er ikke noe problem og fikse den som sitter der, men jævlig surt og skru den ned og finne ut at det er helt håpløst, så hvis noen er inresert i en reparert e38 tank er det bare og si fra var innom en hogger her sammen med en kompis som skulle ha noe greier til en kadett c, så spurte jeg om de hadde noe e38er der, så hadde dem 2 stk, den ene med en bakluke som så helt fin ut og i samma farge som min! passer jo fint siden min er rusta i filler, var også facelift skjørter på denna, så mye mulig jeg må ha de også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Nice Jeg vurderer bl.a nye spacere nå, har oppdatert planene på tråden min nå om du vil se Tenkte 20/25mm foran, så flytter jeg bare de jeg har foran (12mm) bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Nice Jeg vurderer bl.a nye spacere nå, har oppdatert planene på tråden min nå om du vil se Tenkte 20/25mm foran, så flytter jeg bare de jeg har foran (12mm) bak du ser jo hvordan det så ut på min forran med style 95 med 25 mm spacere da om du kikker litt tilbake i sidene her, dog uten dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Jepp, men lurer på om det der blir å subbe med 245 og 275 Går sikkert akkurat med den dimensjon du skal bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Jepp, men lurer på om det der blir å subbe med 245 og 275 Går sikkert akkurat med den dimensjon du skal bruke du har jo 2 stk 12 mm spacere, legg begge oppå hverandre og sjekk hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 har fått tak i el rullgardin til bakruta nå, med knappen forran + kontakt med 10cm kabler og alt sammen bak + kontakten og 10 cm kabler. er det noen som kan si hva noe sånt er verdt? tenkte jeg skulle by 1000kr, men er det lite? har i grunn ikke rå til og betale noe særlig mer men lyst på el rullgardin se om jeg får bestilt meg dekk i dag, må ha dekk nå som jeg må levere tilbake de felga jeg kjører på tømme mastercardet 225/40-19 rundt hele, eller 215/35 forran og 225/35-19 bak? også sendt bestilling på koed.no så nå blir det 2x styrekuler håndbrekkwire begge sider bak, satser på at bånda er ok 4x eksos klemmer greit og bytte wirene når eksosen alikevel må ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 bestilte 4x Nankang NS-2 225/40 ZR19 93Y XL med felgbeskyttelse kommer sikkert til og angre på at jeg ikke bestilte med 35 profil. men hadde sikkert angra om jeg bestilte 35 profil også. får prøve dissa og se. får hvertfall sommerhjul på stell nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Jepp, men lurer på om det der blir å subbe med 245 og 275 Går sikkert akkurat med den dimensjon du skal bruke du har jo 2 stk 12 mm spacere, legg begge oppå hverandre og sjekk hvordan det blir Hehe ja, men er det slik at det er samme størrelse på skruene du fester felgen med som de man fester i navet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 bestilte 4x Nankang NS-2 225/40 ZR19 93Y XL med felgbeskyttelsekommer sikkert til og angre på at jeg ikke bestilte med 35 profil. men hadde sikkert angra om jeg bestilte 35 profil også. får prøve dissa og se. får hvertfall sommerhjul på stell nå da 40 profil er jo greit det når dekkene er bare 225 Blir nok bra dette her! Kan ikke ha før lite gummi heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Jepp, men lurer på om det der blir å subbe med 245 og 275 Går sikkert akkurat med den dimensjon du skal bruke du har jo 2 stk 12 mm spacere, legg begge oppå hverandre og sjekk hvordan det blir Hehe ja, men er det slik at det er samme størrelse på skruene du fester felgen med som de man fester i navet da? med 25 spacerne mine tenker du på? gjengepartiet er jo like langt på de, men selve 6kanten som man skrur på er den del kortere på de som fulgte med spacera, men hadde ikke vært noe problem og ha vanlige skurer der heller, hadde ikke vært for lange de heller.. kan ta bilde av de skruene som fulgte med ved siden av orginal skruer om ønskelig så får du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Hehe ja, men mente egentlig hvis jeg skulle sette begge 12mm spacerne sammen bare for å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 225/40 på 10x19. ble kansje i meste laget med strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 off, nei. dette blir for mye strekk.. mine 10" har 275 dekk. kan evt ha 255 da får du vell litt strekk om det er de du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Har 225/35 på 10x18 selv, og må nesten ha det om du vil ha felgen ordentlig kant i kant, og laaav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå