Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

change språk:

1. Ignition switch in the OFF position.

2. Press and HOLD the right instrument cluster button.

3. Turn the ignition switch to the on position.

4. Wait about 10 seconds. The next language will be displayed.

5. Hold the button until the desired language appears.

og sånn blir man engelsk på en sjuer:)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

change språk:

1. Ignition switch in the OFF position.

2. Press and HOLD the right instrument cluster button.

3. Turn the ignition switch to the on position.

4. Wait about 10 seconds. The next language will be displayed.

5. Hold the button until the desired language appears.

og sånn blir man engelsk på en sjuer:)|

ahh, da skal jeg teste det etterpå :)

fikk også fiksa opp i radio tullet, testa med orginal spillern, men den var jo død. så kikka litt på kablinga og fant ut at remote kabelen ikke satt som den skulle, fikk putta den på plass og vips helt konge radio signal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har koblet meg inn på bilen, og har koblet den til laptoppen og bruker NavCoder, da kan du endre språk osv...

Har en ekstra kabel jeg kan selge til deg for 250kr.

65g8zwzf894puuwqfg2v.jpg

Edit: Glemte det viktigste, grattis og vellkommen i E38 klassen :)

takk for det, deiligere bil har jeg ikke kjørt før :)

må vel nesten ha bærbar pc for og koble opp sånn navcoder, har bare stasjonær for øyeblikket, så tror det får vente litt :) hvor kobler man opp den kabelen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vanskelig å få fatt i en usb ledning som vil bli lang nok ja hehe :)

Man kobler den opp hvor som helst i bilen, man finner ibus omtrent der man vil :)

Jeg for min del så litt hvor 740AV hadde koblet den inn, og fant ut at det passet best.

Her er tråden hans, ellers mange fine tips i tråden hans også :)

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=137480

En annen fin side generelt om E38 er denne:

http://www.meeknet.co.uk/E38/Index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

change språk:

1. Ignition switch in the OFF position.

2. Press and HOLD the right instrument cluster button.

3. Turn the ignition switch to the on position.

4. Wait about 10 seconds. The next language will be displayed.

5. Hold the button until the desired language appears.

og sånn blir man engelsk på en sjuer:)|

har testa detta litt nå, ser ikke ut som detta funker på e38, da får jeg bare opp test 1-21, har prøvd og søke litt på interwebben og finner egentlig ikke noe som funker på e38, får ordne meg sånn carsoft etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jada, da starter ikke bilen gitt, vært ute og kjørt litt og skulle handle på en butikk, når jeg da kommer ut er det ikke mulig og få liv i bilen igjen

starter går fint, men det skjer ingenting ellers. funderer på om det er bensin pumpa, skal teste med startgass i mårra og se om det blir noe liv da. er det mye jobb og bytte bensinpumpe på e38? hvor sitter bensinpumpe på e38?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bensinpumpa røk på min 730 og. skjedde helt uten forvarsel når jeg var å kjørte. sjekket sikringa på den. den er over batteriet. og ta tok jeg tegningen. satt inn ny og den røk og. målte om den hadde strøm, det hadde den.

pumpa ligger under baksetet. bare napp opp setet. så har du pumpa på pass.siden. på førersiden har du et likedan deksel. der er det en måler. er en måler ved pumpa også. da tanken er todelt.

er bare å ta av dette dekselet, og da kommer du til ett deksel til. så er det bare å plukke opp pumpa. kjøpte nye klemmer med samme og jeg. husk å stump røyken og koble av batteriet da ;)

kan se etter diy om du ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenner på startgass, så blir og bestille ny pumpe på mandag, håper og få den til tisdag hvis det er mulig og bestille over natta.

skulle også låne en annen bil i dag, denna sto på sommerdekk forran, så fikk bytta de (i snøstorm! :P) og når vi da skulle starte den igjen så var jo den dau også.. starta igjen et par ganger etter mye kjinning, men daua igjen etter 1 min ca. så da satt man der uten bil.. er vel en av de daga man helst ikke skulle stått opp og i hvertfall ikke vært ute av huset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, fikk bestilt meg ny bensinpumpe på GS da, bestilte på mandag kl 9 om morran og fikk den levert på døra hjemme klokka 8 om morran, så det er jo passe fart i hvertfall :) har nå stått ute i 10 minus og bytta faenskapet, jaggu meg deilig og høre at bilen sveiv igjen etterpå også! stor takk til Ealoken for hurtig service :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

change språk:

1. Ignition switch in the OFF position.

2. Press and HOLD the right instrument cluster button.

3. Turn the ignition switch to the on position.

4. Wait about 10 seconds. The next language will be displayed.

5. Hold the button until the desired language appears.

og sånn blir man engelsk på en sjuer:)|

har testa detta litt nå, ser ikke ut som detta funker på e38, da får jeg bare opp test 1-21, har prøvd og søke litt på interwebben og finner egentlig ikke noe som funker på e38, får ordne meg sånn carsoft etterhvert

Har prøvd det samme på min, får ikke bytta språk, men haster vel ikke så fælt når jeg har pikselfeil:P

Hva slags senkesett og felger skal du gå for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...