Spiff Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Gs har jo sobbel pris sa i forhold til og handle på ebay også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Når jeg kjøpte de synes jeg det var en grei pris, fant ikke då mye billig på nettet, men ting forandrer seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg er så sykt spent på hvordan det blir med 25mm foran, ser for meg at det kan bli perfect fitment med den dekkdimmen Skal du valse noe? Skal valse bak i hvertfall, forran må jeg se hvordan det blir med dekka på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hehe okei, ja tror ikke jeg gidder å valse noe foran, den "subber" litt på høyre side foran om jeg svinger om, men det er jo forståelig faktisk Det kan jeg ikke hindre uansett om jeg valser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hehe okei, ja tror ikke jeg gidder å valse noe foran, den "subber" litt på høyre side foran om jeg svinger om, men det er jo forståelig faktisk Det kan jeg ikke hindre uansett om jeg valser Det skal subbe litt foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Haha, venta meg litt hater tilbakemeldinger på den kommentaren min, men who says rubbing is a bad thing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Parts&retards har spacere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 tok en god vask på bilen i dag, så bytta like greit baklysa også ny bakluke venter også i kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg vil også ha slike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De så jo temmelig strøkne ut i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 spent på om min kommer til å subbe rimelig greit når jeg får på 20mm spacer forran ivertfall når jeg får på mere dekk på felgene Men lurer på om jeg skal gå ned på profil å få litt dekkstrekk! lei av at bilen sporer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 spent på om min kommer til å subbe rimelig greit når jeg får på 20mm spacer forran ivertfall når jeg får på mere dekk på felgene Men lurer på om jeg skal gå ned på profil å få litt dekkstrekk! lei av at bilen sporer blir nok bra det. hvordan dekk dim kjører du på nå? vurderte ikke du og gå over på E65 etterhvert også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 @kimmert nei, er ikke interisert i noe som helst av det der, har ikke noe i min bilde tråd og gjøre den salgsannonsa di. så ser helst at du fjerner den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 spent på om min kommer til å subbe rimelig greit når jeg får på 20mm spacer forran ivertfall når jeg får på mere dekk på felgene Men lurer på om jeg skal gå ned på profil å få litt dekkstrekk! lei av at bilen sporer blir nok bra det. hvordan dekk dim kjører du på nå? vurderte ikke du og gå over på E65 etterhvert også? kjører vel på 235-35-19,265-30-19 om jeg ikke husker helt feil nå kjørte vel på 245-35-20, 275-30-20 ifjor, så må nåkk opp med dimm. om jeg skal kjøre med 19" i år ja. Må få senket den endel bak også, men senkesettet sitter dønn! Er vel ferdig vurdert, lånet er klart, venter bare på å finne den riktige bilen nå! men siden jeg er veeeeldig kresen så blir det sikkert aldri bil på meg men har snakket med Automote om import nå, så da kanskje det blir fart på saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Solgt 20" da eller? Hadde lyst og kjøpe samme felga selv til min også senkesettet mitt sitter nokså godt det også, må få løsna på det og smørt det opp, så skal jeg ha på el teip rundt det som er av synlige gjenger etterpå. Blir vel ny senk til neste år kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Solgt 20" da eller? Hadde lyst og kjøpe samme felga selv til min også senkesettet mitt sitter nokså godt det også, må få løsna på det og smørt det opp, så skal jeg ha på el teip rundt det som er av synlige gjenger etterpå. Blir vel ny senk til neste år kansje Nei, har de fortsatt ja, men hadde ikke dekk til de når jeg bestemte meg for å legge om, så tenkte jeg skulle prøve men 19" artig med litt forandring også må vel av med settet jeg også, vil tro det løsner lett når jeg får tatt av spennet på fjæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå