Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er så sykt spent på hvordan det blir med 25mm foran, ser for meg at det kan bli perfect fitment med den dekkdimmen :) Skal du valse noe?

Skal valse bak i hvertfall, forran må jeg se hvordan det blir med dekka på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okei, ja tror ikke jeg gidder å valse noe foran, den "subber" litt på høyre side foran om jeg svinger om, men det er jo forståelig faktisk :P Det kan jeg ikke hindre uansett om jeg valser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okei, ja tror ikke jeg gidder å valse noe foran, den "subber" litt på høyre side foran om jeg svinger om, men det er jo forståelig faktisk :P Det kan jeg ikke hindre uansett om jeg valser

Det skal subbe litt foran :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spent på om min kommer til å subbe rimelig greit når jeg får på 20mm spacer forran :P ivertfall når jeg får på mere dekk på felgene :P Men lurer på om jeg skal gå ned på profil å få litt dekkstrekk! lei av at bilen sporer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spent på om min kommer til å subbe rimelig greit når jeg får på 20mm spacer forran :P ivertfall når jeg får på mere dekk på felgene :P Men lurer på om jeg skal gå ned på profil å få litt dekkstrekk! lei av at bilen sporer :P

blir nok bra det. hvordan dekk dim kjører du på nå? vurderte ikke du og gå over på E65 etterhvert også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spent på om min kommer til å subbe rimelig greit når jeg får på 20mm spacer forran :P ivertfall når jeg får på mere dekk på felgene :P Men lurer på om jeg skal gå ned på profil å få litt dekkstrekk! lei av at bilen sporer :P

blir nok bra det. hvordan dekk dim kjører du på nå? vurderte ikke du og gå over på E65 etterhvert også?

kjører vel på 235-35-19,265-30-19 om jeg ikke husker helt feil nå :P kjørte vel på 245-35-20, 275-30-20 ifjor, så må nåkk opp med dimm. om jeg skal kjøre med 19" i år ja. Må få senket den endel bak også, men senkesettet sitter dønn! :angry: Er vel ferdig vurdert, lånet er klart, venter bare på å finne den riktige bilen nå! :D men siden jeg er veeeeldig kresen så blir det sikkert aldri bil på meg :lol: men har snakket med Automote om import nå, så da kanskje det blir fart på saken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt 20" da eller? Hadde lyst og kjøpe samme felga selv til min også ;) senkesettet mitt sitter nokså godt det også, må få løsna på det og smørt det opp, så skal jeg ha på el teip rundt det som er av synlige gjenger etterpå. Blir vel ny senk til neste år kansje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt 20" da eller? Hadde lyst og kjøpe samme felga selv til min også ;) senkesettet mitt sitter nokså godt det også, må få løsna på det og smørt det opp, så skal jeg ha på el teip rundt det som er av synlige gjenger etterpå. Blir vel ny senk til neste år kansje

Nei, har de fortsatt ja, men hadde ikke dekk til de når jeg bestemte meg for å legge om, så tenkte jeg skulle prøve men 19" artig med litt forandring også :) må vel av med settet jeg også, vil tro det løsner lett når jeg får tatt av spennet på fjæra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...