Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

ja, hjelper nok og få det av. må nok vurdere og plukke det av og få smørt opp alt sammen selv. er det ikke FK highsport du har også? tror jeg kjøpte samma senk som deg.

har også fått solgt unna litt deler, så nå skal jeg ha meg speilrefleks kamera! har bestemt meg at jeg skal ha nikon kamera, og har kikka litt etter nikon d40 brukt, men vurderer nå om jeg heller skal kjøpe meg splitter nytt kamera? ser ut som at jeg ender på og kjøpe meg et nikon d3100. er det noen som har noe erfaringer med speilrefleks som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Solgt 20" da eller? Hadde lyst og kjøpe samme felga selv til min også ;) senkesettet mitt sitter nokså godt det også, må få løsna på det og smørt det opp, så skal jeg ha på el teip rundt det som er av synlige gjenger etterpå. Blir vel ny senk til neste år kansje

el teip på gjenger? trenger fukt i det og :) nei pøs på med kobberfett elle noe du kan tørke/vaske av nå en ska justere det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp densotape. Det er sikkert litt kostbart om du ikke kjenner noen som driver med hydraulikk eller tilsvarende,men det tåler ihvertfall all slags vær og vind. Vi bruker det ombord på alle utvendige stålkomponenter som ikke skal males.

Edit:

Kobberfett skal i utgangspunktet kun brukes hvor ting kan sette seg pga. varme. Bruker du kobberfett på steder som kan bli fuktig, fremskynder du faktisk rustprosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med el teip er jo bare for og holde støv og dritt som setter seg i gjengene borte da, lett og ta bort igjen når man skal justere litt og sånn ;)

Det er vel akkurat det Denso er produsert for å gjøre. Hindre skitt/korrosjon på metall som befinner seg på utsatte steder.

Lett å legge på, og lett å fjerne. Skulle egentlig satt inn alle nakne gjengepartier med denso under bilen. ;)

Har egentlig dårlig tro på at isolasjonstape holder så veldig lenge, men jeg har ikke prøvd det, så det kan jo godt hende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, skulle ikkert hatt på noe tape jeg og. hvor får man kjøpt densotape da hafsmoe? har de de hos grosister?

hva med vulketape med vanlig "elektrikertape" utenpå? vulken skal jo være ganske tett og sterk iaffal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var style95ene på hele bilen, venter på spacere til fronten. så blir det nok bra og få ned litt til

5aa78ada.jpg

måtte også valse litt da!

1d32c7d7.jpg

må få meg nye blinklys i fronten også, må jo ha oransje der også, men ha også lurt på og ha 2001 us blink forran, men hva syns folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...