Tzunami Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 hør med schmiedmann, de har en ombyggingsmotor til 3-litern, virker iallefall fra b25, og med presse så kommer du på rundt 400hk... det blir litt pææng i det, men da får du et helvete av en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 nja, nå er ikke detta noen racerbil, så en helt standard motor er mer enn bra nok for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 sier du nå det du hadde sagt noe annet med den motoren men skjønner deg godt hva slags pris har du sett for deg på ny motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Den sprøyta der så ikke dum ut! Må mye lenger ned den tralla de, ellers er den feit Blir bra når du får tatt rusta bare få senka din du også da så blir det bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 sier du nå det du hadde sagt noe annet med den motoren men skjønner deg godt hva slags pris har du sett for deg på ny motor da? minst mulig, hehe nei, kommer jo ann på km osv da, men helst under 10000. har sjekka på koed også, ikke noe motorer der heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Du får hente deg en 740/750 i sverige og bygge om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Du får hente deg en 740/750 i sverige og bygge om. det hadde jo vært det morsomeste, men dette tar mye lenger tid og koster mer enn jeg har rå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Faen da! Brukte din mye olje før? Du hadde ikke for lite olje på motoren nei? Foskjellen på M52B28 og B28TU er at power kommer tidligere på B28TU, så hjernen er vel litt modifisert i forhold til den vanlige B28'n, og TU'n kom i 98 M52B28: 142 kW (193 hk) v/ 5900 o/min og 280 Nm v/ 3 950 o/min M52B28TU: 142 kW (193 hk) v/ 5500 o/min og 280 Nm v/ 3 500 o/min Men motoren passer rett i tror jeg, og bare bytte av hjerne er vel det som trengs, du kan jo undersøke litt på det hvis du har to på hånda Mye var dem gått da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Dette er kipt ja. Tu motore. Mener jeg er dobbel vanos, annet ledningsnett å.mye rart da trur jeg. Bså enklest med likens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 ja, fant ut at tu motor ikke kunne brukes. mulig jeg får henta meg enkel vanos motor i løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 enkleste er ofte det beste vettu.. satser på at denne kommer på veien igjen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Ja, er vel bedre å ha det originalt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg sier DOOOOOWNSIZING... 718... kanskje 720? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 hehe, tror du må kjøpe deg en e38 og prøve det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 718is turbo...skikkelig coool! Kan hende det blir E38 på meg til uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå