Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke noe som heter tiptronic hos bmw ;) wag det.. enten er det steptronic kasse eller så er de vanlig automat med 1,2,3,4,D på girspaka. personlig så liker jeg den vanlige kassa best.

Er bare 2,3,4 på de vanlige, for å være litt pirken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe som heter tiptronic hos bmw ;) wag det.. enten er det steptronic kasse eller så er de vanlig automat med 1,2,3,4,D på girspaka. personlig så liker jeg den vanlige kassa best.

Er bare 2,3,4 på de vanlige, for å være litt pirken :)

der tar du feil gitt ;) e34/e32 du har sett tipper jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe som heter tiptronic hos bmw ;) wag det.. enten er det steptronic kasse eller så er de vanlig automat med 1,2,3,4,D på girspaka. personlig så liker jeg den vanlige kassa best.

Er bare 2,3,4 på de vanlige, for å være litt pirken :)

der tar du feil gitt ;) e34/e32 du har sett tipper jeg?!

Hehe nei, E38 har også 2,3,4 :P Har aldri sett 1 på automatkasse uten steptronic, men det finnes sikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9e713a70.jpg

så, motorten sitter der den skal i hvertfall, ser ut til at det er muligheter for oppstart i mårra. har et håp om at kassa skal holde.

skal liksom reise på ferie til helga, så hadde håpa jeg slipper og kjøre toyota 4 runner siden jeg ikke har muligheter til og hente ny kasse og få den montert før det er tid for ferie. kryser fingra for at kassa holder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ikke å alusveise den da?

jo, mye mulig, men kassa har gått 235k også. så har ikke vondt av og bli bytta den

blir oppstart i mårra, må handle litt småting så er det meste klart nå! håper på det beste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt dere krysser fingre for meg :D

vært rundt og henta div deler i dag, men vært så sliten på jobben i dag at jeg utsetter mekking til i mårra. har alt som mangler av skruer og sånn også nå, så da skal det nok bli ordnings i mårra om bare girkassa funker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...