Robin L Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 kjenner jeg er litt misunnelig på at bilen din funker nå : P jeg har ventet så lenge no på eukontroller, deler i posten, godkjenning hos bet osv osv at æ klikke snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Satser på det! Rå bil du har da, har sett deg på som noen ganger men hvor mye vil du si at man må ut med for å få en e38 som kan vare i en god del år? Svakheter evt? vet egentlig ikke hva dissa bila ligger på i pris nå, kjøpte min billig da det var noe småplukk som måtte fikses på den. så tror nok verdien er økt en god del nå ja. av svakheter på dissa må vel tanken nevnes, de har en tendens til og ruste hull i. eneste jeg kommer på i farten, min tank er heldigvis ny Grattis. Hadde min i 180 på e6 i stad. Går egentlig greit den bilen. Hadde 235km/t på e6 i Sarpsborgområdet på orginalfjærer og orginalhjul.... Det villeste var at jeg kappkjørte mot ei dame i 30åra som kjørte e60 525diesel.. da jeg hadde 235km/t så forsvant hu fortsatt fra meg, da kobla hjernen min heldigvis inn og sa "brems" Fantastiske biler dette her Nydelige å kjøre dere er glade i lappen eller begge 2? tror ikke jeg har hatt min i over 140 enda kjenner jeg er litt misunnelig på at bilen din funker nå : P jeg har ventet så lenge no på eukontroller, deler i posten, godkjenning hos bet osv osv at æ klikke snart har nå hatt mine stunder jeg og, fått 2 treffsesonger ødelagt så langt, hehe men du må heller glede deg til at alt er i orden da! da blir du nok fornøyd skal du se! er bare en fryd og kjøre om dagen, viste jo at gamle motoren var sliten også, føler at bilen går bedre nå enn før motoren røyk også. og lukter ikke noe olje av eksosen lenger heller. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 kan hende de fortsatt har spacerne jeg bestilte, 30mm, men de var 72,4 centerhub så de passer deg, og ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Er det 71,4 på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Nei, 74,1;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Sjekk om du har de da, er i nittedal nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Nei, 74,1;) Haha, satt å lurte på hvordan jeg skulle velge, er vel 72,6 på E38 om jeg ikke tar feil? Er ikke så inne på di der men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Hør med ealoken, han vet sikkert;) Er kun e39 og en type x5(nyeste?) som har 74,1 resten har 72,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 72,6 er vel riktig. Skal ned en tur på gs nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 så, ble speilrefleks kamera på meg da, gave fra madammen nikon d3100! er ikke noen fotograf, men har da tatt noen bilder da var også en tur på gs, så nå blir det 25 mm spacere forran også! og enda lenger ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 God bilen jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Den bakluka har sett bedre dager! Ellers pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Gratulerer med speilrefleks! Pen bil har du også Men du må gjøre noe med bakluka as Jeg skal også bestille meg spacere nå over helga, så skal regne ut hvor mye jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 du trenger ikke bare ny bakluke. men facelift fremskjermer også... og kanskje bytte ut de røde ventilhettene på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Ny bakluke ligger og venter den, men litt forandringer i planene når motoren og tanken måtte byttes, samme med forskjermer, må få kjøpt en til så jeg får sendt det til lakkering. Røde ventilhetter blir vel bytta ut med lilla etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå