wicky124 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Ja du gjør det riktig med denne... litt rat-look og sånn gi-faen holdning men likevel riktig med med tanke på felger og senk..Ingen slike e38 i oslo..alle er langt utenfor... (ja du bor ikke langt unna til tider, men har aldri sett din i oslo) så kanskje jeg burde fikse meg en slik en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Det høres ut som en plan, så kan vi ha e38 meet når jeg er i oslo artig og ha noe man ukke møter hver dag også, tror ikke jeg har sett en eneste e38 her heller som ikke er orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Det kryr jo av E38er i oslo men ingen feite.. Nei uff...i need a sjuer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Kjøp deg E38 wicky. Jeg ser for meg at det er perfekt bil for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Nei den perfekte er E66....Men må være økonomisk så...jah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 skulle da montere spacere forran i dag. men når jeg skulle skru sammen spacere og hjul viste det seg at bolta som fulgte med i HR kittet var for korte til at jeg fikk festa hjula fikk kun skrudd inn bolta 3 runder, og det føltes litt for lite for meg i hvertfall. bolta som fulgte med var også m12, mens de som er orginalt på e38en er m10. mulig de er til noen annen type bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 bare å stikke innom lokal dekksjappe og kjøpe bolter...har for meg at de skal gå 8 ganger rundt før de sitter trygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 joa, men når man kjøper nytt kit, så bør det være lange nok bolter da og siden det er m12, så føles det litt feil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 det er sant...får vel klage imorgen og be om no retur av penger eller nye bolter... ps..det bildet ditt jeg likte...I know why...kanalen på E38 er KRAFTIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 det skal holde med 3,5 runder.. som tommelregel, men for all del, mer er ikke feil, sålenge de ikke går for langt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 snurrer dem alltid 8 runder jeg as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 8 runder er bra det men ikke mye mer! for da tar den i baki og det subber og skraper og sliter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 det står i papirene til HR minimum 8 runder. men skulle få nytt sett i posten, så det ordna seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Min logikk sier at man skal skru de minimum like langt inn som diameter på bolten. Og med gjengestigning på 1.5 (som er vanlig på M12), vil 8 runder bli 12mm. Mindre enn det vil man ikke oppnå full styrke av bolten. Det er hvertfall hva jeg har lært. 3.5 runder hørtes lite ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Er navet 12mm tykt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå