Spiff Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 sånn, har stått stille her en stund nå, har endelig fått begynt på felga, kjøpt inn grunning og farge, pussa delvis ferdig en felg og testa med grunning og farge. gleder meg til og se det på bil nå, men fargen forblir hemlig hehe, blir nokså uvanlig farge på e38 i hvertfall! også ligger det litt deler som skal monteres klare nå: Paralellstag forran bremseskiver, klosser, handbremsebånd, bremseslanger, håndbrekkwire og monteringssett bak. så må jeg få tatt diagnose så jeg finner ut hvilken abs sensor som kødder og får bytta den. så skal alt av bremserør bak byttes fra rett me bakdøra, så litt og gjøre en stund framover nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Bytte av bremserør bak tror jeg er drittjobb, dem ligger bla. over traversen så kan bli trangt og godt så kan fort gå noen timer.. Gleder meg til å se felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 ikke nevn de røra må ned med hele bakstillinga om jeg ikke legger om røra, men jeg vil jo at de skal ligge orginalt også, faen at jeg ikke fant ut dette når jeg bytta tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 jeg byttet bremserør bak på 730n. det var en dritjobb ja. masse svinger osv.. de er skjøtet under pass.døren trur jeg? jeg byttet bare fram dit i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 må skjøte fra under døre der ja, egentlig bare 30 cm under der som er rustent, mulig det holder og bare bytte det og så bytte alt bakover til sommern kansje. må sjekke bilverksted hva dem syns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Tanken er jo kosejobb, sitter bare i fire skruer også er den løs.. Værre med alle slangene som går til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Tanken er jo kosejobb, sitter bare i fire skruer også er den løs.. Værre med alle slangene som går til den.. men da hadde jeg også nede mellomaksel varmeskjold og eksos da er liksom ikke så mye jobb igjen og bytte røra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 For dere som har hatt tanken ute, byr det skjulte på ubehagelige overraskelser? eller er det greit rustbeskyttet på oversiden av tanken og under gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 på min var det kun den orginale grå fugemassen som var beskyttelsen, ingen tectyl, og var meget pent oppunder der. tror eg så 4 små flekker uten betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 da var alt av bremserør bakover nytt, bytta paralellstag, og hatt 4-hjulskontroll. bytte alt av bremsedeler bak i mårra, så er vel eukontrollen i boks også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 da var alt av bremserør bakover nytt, bytta paralellstag, og hatt 4-hjulskontroll. bytte alt av bremsedeler bak i mårra, så er vel eukontrollen i boks også.. fant fort ut hvorfor dem klagde på håndbrekk på eu kontroll, der hadde beleggene løsna i fra bånda, var godt og få bytta alt sammen, så er det bare og kjøre på eu kontroll, så er det 2 år til neste gang håndbrekk skal brukes igjen bare så en aldri så liten felg update da : detta var den felgen som ble styggest av bakfelga, var litt uheldig med at maskeringa løsna et par steder her. men men, de blir nå uansett pussa opp grundigere til sommern. mulig de kommer på bilen i mårra, blir spennende og se resultatet hater gonna hate! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 da fikk jeg på bakfelga: dårlige iphone bilder, men da ser man hvordan det blir i hvertfall. felga forran får jeg nok ikke ferdige før over nyttår desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Tøft! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Det der føler jeg ble skikkelig farge kræsj så Njaaa... Ikke det fineste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Det der føler jeg ble skikkelig farge kræsj så Njaaa... det var vel forsåvidt hele poenget også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå