Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

sånn, har stått stille her en stund nå, har endelig fått begynt på felga, kjøpt inn grunning og farge, pussa delvis ferdig en felg og testa med grunning og farge. gleder meg til og se det på bil nå, men fargen forblir hemlig hehe, blir nokså uvanlig farge på e38 i hvertfall!

også ligger det litt deler som skal monteres klare nå:

Paralellstag forran

bremseskiver, klosser, handbremsebånd, bremseslanger, håndbrekkwire og monteringssett bak.

så må jeg få tatt diagnose så jeg finner ut hvilken abs sensor som kødder og får bytta den.

så skal alt av bremserør bak byttes fra rett me bakdøra, så litt og gjøre en stund framover nå ja! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tanken er jo kosejobb, sitter bare i fire skruer også er den løs.. Værre med alle slangene som går til den.. :-P

men da hadde jeg også nede mellomaksel varmeskjold og eksos da :P

er liksom ikke så mye jobb igjen og bytte røra da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var alt av bremserør bakover nytt, bytta paralellstag, og hatt 4-hjulskontroll. bytte alt av bremsedeler bak i mårra, så er vel eukontrollen i boks også..

fant fort ut hvorfor dem klagde på håndbrekk på eu kontroll, der hadde beleggene løsna i fra bånda, var godt og få bytta alt sammen, så er det bare og kjøre på eu kontroll, så er det 2 år til neste gang håndbrekk skal brukes igjen bare :P

så en aldri så liten felg update da :

Nikon010_zpse28055be.jpg

detta var den felgen som ble styggest av bakfelga, var litt uheldig med at maskeringa løsna et par steder her. men men, de blir nå uansett pussa opp grundigere til sommern. mulig de kommer på bilen i mårra, blir spennende og se resultatet :P hater gonna hate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...