Lars89 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Jepp selger det på GS. De har tilbud t.o.m idag til 499,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 blir vel like dyrt om jeg handler det nå, da må jeg jo legge på frakt også, så får bare handle til vanlig pris når jeg er i Oslo om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Er gratis frakt på GS nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 er frakt om jeg fortsetter til checkout, må velge service pakke eller express Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 da var jeg plutselig hjemme i fra ferie Fikk handla følgende da jeg var i Oslo på GS: 3m frontlykt restoration kit lamin-x tint til frontlykter swisswax leather care kit også ble det en ny vaskebøtte med grit guard. greit og ha en sånn hos muttern også . så slipper jeg ha med vaskebøtte når jeg er på besøk hos mor eneste bildet tatt av bilen de siste 2 ukene satser på få kjørt på med restoration kit og få lagt på film på lyktene i løpet av uka var et par pærer som tok kvelden også, så får bestille meg noen xenon pærer til grøft og nær lys også gleder meg veldig til at servopumpa kommer i løpet av uka nå, blir ny bil omtrent det når den dukker opp også må jeg også få bestilt noe klips og sånt til skjørtene, få levert de og bakluke til lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Rette planene Men du mangler jo et par lister så vidt jeg ser Bilen ser ellers bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Rette planene Men du mangler jo et par lister så vidt jeg ser Bilen ser ellers bra ut! takk for det listene er ødelagte, også må jeg ha nye lister til skjørtene uansett, så de blir handla når skjørtene kommer på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 har i det sist vurdert veldig om jeg skal beholde bilen eller ikke. er veldig fornøyd med bilen teknisk sett, men mindre noen kosmetikse skader. så planen er jo egentlig og få tatt det som er nå som det meste av deler er sanka inn. meeeen lyst på nyere bil er jo hele greia her da, har i det siste sitti og kikke veldig på annonser av e60er, lyst på diesel. men om det skulle bli akutelt vil jeg nok falle på en 520i bensin, da dette fort er 40k billigere enn diesel utgaver. regner heller ikke med og gå noe i pluss på min bil, blir vel omtrent og gå i null i forhold til hva som står igjen i lån på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Tror det er lurere å heller spandere på deg en diesel om det er det du vil ha, da bensiner bilene faller fortere i pris enn diesel Blir da vanskeligere å få solgt en 520i enn en 520d senere i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Men så sparer han jo en del ved innkjøp også? Alle biler har prisfall uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Joda, men problemet er at folk vil mer og mer ha diesel, noe som gjør at det blir Vanskeligere å selge en bensiner En kompis av meg kjøpte en E91 318i i fjor sommer for 185k og totalpris på lån kom på 210k, nå fikk han (etter lang tid) solgt den for 140.. Og den er original og strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Diesel automat er tingen mtp videresalg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Sant det, bensin automat er vel det værste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Diesel automat stasjonsvogn og 4x4 = solgt på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Solgte min E61 Diesel automat stasjonsvogn med 4x4 på 24 timer, og prisen var ikke spesiellt lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå