Spiff Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 ja, skulle hatt nye til 7ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Hvordan ser dine ut da? Bilde? Og hvordan er det som mangler lokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Samme senkesett som meg ja, funker fjell det bare huske å blåse vekk sand og drit ifra gjengene når du skal stille på høgda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 ja, er greit og blåse vekk dritten først har endelig tilgang på løftebukk også, og da er ting litt lettere, hehe lurte på om jeg skulle kjøpe meg litt carbon film nå og teste ut litt på listverket inni bilen, ingen som hadde noe tips til nye grøftelys? kikke litt på ebay kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Hvordan ser dine ut da? Bilde?Og hvordan er det som mangler lokk? lokket på baksida hvor ledningene og sånt kobles inn, de spratt av og lå og subba i bakken, så det var ikke mer igjen av det når jeg så det grøftelysa er jo greie noek, dem ser bare utrolig sandblåste ut, skulle hatt noen med klarglass heller, så hatt på sort film på de etterpå og xenon lys sånn, shoppa litt på ebay, satt og søkte litt og plutselig hadde jeg betalt for sorte grille, blir jo spennende og se når de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 sånn, shoppa litt på ebay, satt og søkte litt og plutselig hadde jeg betalt for sorte grille, blir jo spennende og se når de kommer Helsorte facelift nyrer? Gikk i den samme "eBay-fella" jeg også nettopp, så nå ligger de her klare til montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 ja, ble helsorte facelift, syns det ser veldig bra ut, mangler bare facelift lykter skjørter++ nå da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Hvordan ser dine ut da? Bilde?Og hvordan er det som mangler lokk? lokket på baksida hvor ledningene og sånt kobles inn, de spratt av og lå og subba i bakken, så det var ikke mer igjen av det når jeg så det grøftelysa er jo greie noek, dem ser bare utrolig sandblåste ut, skulle hatt noen med klarglass heller, så hatt på sort film på de etterpå og xenon lys sånn, shoppa litt på ebay, satt og søkte litt og plutselig hadde jeg betalt for sorte grille, blir jo spennende og se når de kommer Begge lokkene? Ja, liker xenon idéen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 nei, er bare lokket på ene sida som er borte. men er teit med bare et grøftelys, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 ekstra ratlook det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hehe ja.. Er ditt venstre grøftelys i orden? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 begge grøftelysa er i orden ja, men lokket mangler da på venstre sida. kan sikkert ta noen bilder seinere i dag om jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hehe, jepp Jeg mangler selvfølgelig høyre ;\ Men sjekk tråden min på det nest nederste bilde, om det var den du mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 noen som vet hvordan det er og kjøpe facelift xenon lamper i fra usa? hvordan er det og kjøpe nye pærer f.eks her i landet? er snakk om orginal bmw lamper, gjør seg litt bedre enn prefacelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 pærene skal være de samme de. d2s tenker jeg. enest koblinga på blinklyset er litt annerledes kanskje? de har vell sånn markeringslys borti der. har dritlyst på facelift selv jeg, men det koster jo så mye. får se til neste år ass. brukt nok på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå