Spiff Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 tror ikke alle har markeringlys i blinklyset, men tror det er en forskjell på tilkobling av høydejustering på prefacelift og facelift også, men det kan ikke være stre jobben og finne ut av, noen som har kobla opp noe sånt her før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 enste forskjellen der etter som jeg husker er at på pre facelift så er det 1 plugg, men på facelift så er det 2. en til lys og en til el.motorene. OM jeg husker rett da. litt kjipt at man må skifte skjermer å alt det der egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 enste forskjellen der etter som jeg husker er at på pre facelift så er det 1 plugg, men på facelift så er det 2. en til lys og en til el.motorene. OM jeg husker rett da. litt kjipt at man må skifte skjermer å alt det der egentlig tror det var det sjøbuse sa en gang også ja, er vel kansje helt forskjellige kontakter også inn på lysa da, eller holder det og få tak i til høydejusteringa tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Kontaktene til lyktene dine passer til facelift lykter også. Eneste du må gjøre er å koble fra di 4 ledningene som går til nivåjusteringene på lyktene og koble di inn på en egen kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Kontaktene til lyktene dine passer til facelift lykter også. Eneste du må gjøre er å koble fra di 4 ledningene som går til nivåjusteringene på lyktene og koble di inn på en egen kontakt. viste jeg kunne stole på deg, hadde nok endt med at du hadde fått en pm til slutt viss det ikke kom noe svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ta en titt her: http://www.cardomain.com/ride/181185/19 ... -4d/page-2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Ta en titt her:http://www.cardomain.com/ride/181185/19 ... -4d/page-2 den kommer nok godt med også en aldri så liten update: helsorte facelift nyrer! og her er bilde av grøftelysene som Apedersen ville se noen som ser noe annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 carbon fiber trekk på døra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 carbon fiber trekk på døra... jepp testa litt med carbon folie i går, såkalt bubble free, men litt ble det nå, må bare fa tatt resten av bilen også nå et par bilder til: forresten, er det noen som vet om det er og bare dra av lista over hanskerommet sånn som de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Tror det blir tøft med Carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Grøftelysa så vel rimelig likens ut som mine:P (Matt) Men går det ikke jukse til den der koblinga på høyre-grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 joda, skal nok få til det, men må ha nye så jeg kan legge opp xenon heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Kunne jeg kjøpt den av deg da? Finner ingen originale andre plasser, bare sånne med krom inni osv, skikkelig stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 seff, men først må jeg få tak i nye da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå