Robkill Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 OM606 eller noe slikt kanskje? hehe Den stopper jo aldri Hjelper fint lite, skal ikke ha slikt møkk i e23'n Greit nok i MB, men i BMW'n? Aldri.
Robkill Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Så bra! Tittelen er endret til noe mer passende, "Prosjekt Stuk" som det var tidligere er vel kanskje et mål som er nådd?
APedersen Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Bilen har stuk, nå mangler den bare turbo så kan vel si det er en passende tittel
FredrikE24 Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Motor til det bruket er vel allerede skaffet, så det harmonerer!
Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Kjeda meg på jobben, så dette er fin underholdning! Blir gromt med m30 turbo i denne kan jeg tro!
asv Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Kjipt det der, men det er vel ikke såå lenge siden du skrudde den original for eu eller hva det nå var? så dette klarer vel du fint
Robkill Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Kjipt det der, men det er vel ikke såå lenge siden du skrudde den original for eu eller hva det nå var? så dette klarer vel du fint Neida, er ikke vanskelig Men jeg tenker veldig mye på å droppe turbomotoren... da i denne bilen vel og merke! Ønsker ikke å ødelegge bilen på bane, har blitt alt for glad i den for det! Derfor funderer jeg på om det er bilen her som skal få smake litt ombygging i steden, da slipper jeg også å beholde bilen orginal ellers
FredrikE24 Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Der har vi jo den brune gromvogna! Full ribbings inni og en kjapp titt på bremsene så er det vel bare å begynne å bygge På det bildet kunne jo den bilen nesten se ny ut..
Robkill Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Haha, dere får kalle den hva dere vil Forsvars-e23'n! Gikk i militæret frem til 1989.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå