bmwsimen Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hei! Kjøpte meg en Bmw 320D idag: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24629386 Hva syns dere? Er det noe med denne som bør gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 spesiell farge, men likte den. kunne tenkt meg en slik diesel til bruksbil. senk og no mtech plast er jo alltid en slager. tror det hadde blitt rått med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Velkommen til bimmers! Gratulerer med velholdt bil! Senkesett hadde vært bra, felgene var ikke ¨my cup of tea¨, litt grommere eksosanlegg / evt bare stuss kanskje? Så har du en god begynnelse iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Fin farge, men felgene er ikke akkurat fine... ! Også mangler du jo sportsinteriør da, men det går ann å fikse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Å skulle det være og få tak i, så ville jeg helt klart skaffet meg front blinkers i klarglass utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Graturer med ny bil:) 2 ting: Full m pakke. Nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Fin farge, men felgene er ikke akkurat fine... ! Også mangler du jo sportsinteriør da, men det går ann å fikse... HERLIG farge Elsker den fargen. For min del er denne ganske riktig, det jeg ville gjort først var å slengt inn M multifunksjons ratt. Must have synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 behold eksosen som den er, fins ikke mye mer harry enn stor eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 behold eksosen som den er, fins ikke mye mer harry enn stor eksos Enig med deg der Turbodiesel! Å sette på ett eller to svære rør på denna gjør det ikke annet enn stygt, sånt kler ikke en sånn bil som du har! Ellers så var jo bilen hel og pen med sort skinn og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsimen Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Takk takk! Er selv veldig fornøyd med den! Fargen ser helt herlig ut. Vet du hvor man får tak i et slikt multifunksjonsratt, samt en full M-Pakke? Tenkte jeg skulle gjøre et lite prosjekt av denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 www.koed.no, www.schmiedmann.no og www.gsbildeler.no selger BMW-deler. Hvem som er billigst varierer mye Skal du først bytte ratt så ville jeg sett etter et 3-eika sportsratt. Disse finner du mange av på f.eks Ebay Og gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå