Kvasi Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Fikk et svært generøst tilbud om bytte i dag:du e ikke interisert i å bytt mot en 1990 calibra? 2L 16v går godt... Slå til Hehe ja, det var altså rett før Jeg har ikke for vane å snakke om folk som ikke er til stede men her var det spoilerbonanza altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tror du det er slik med fjører fra alle merker? Siden den originale overlevde fra 1989 til 2010 tror jeg egentlig ikke det. Nei, tenkte ikke på original nå, men kan vel være uheldig, tenkte bare tanken da jeg har LOWtec selv. Ble tøft med ny leppa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tror du det er slik med fjører fra alle merker? Siden den originale overlevde fra 1989 til 2010 tror jeg egentlig ikke det. Nei, tenkte ikke på original nå, men kan vel være uheldig, tenkte bare tanken da jeg har LOWtec selv. Ble tøft med ny leppa også Skjønte den.. Kryr vel av biler med lowtech som funker så jeg har sikkert vært uheldig. Poenget var at jeg ikke mener å snakke dritt om lowtec.. Men, dæven bilen ble tightere og stivere med de nye fjærene. Kjennes ut som en 10 år nyere bil. Var ikke i nærheta når de forrige var nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ser ut som du har to forskjellige frontlys.. svarte.. å orginale men er sekket bare lyset som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ser ut som du har to forskjellige frontlys.. svarte.. å orginale men er sekket bare lyset som gjør det Ja, er skygge på halve bilen. Syns det var litt tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Litt snø så ble bakkeklaringa helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Skikkelig fri for IX :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Er den solgt? Jepps. Holdt den igjen litt til en verdig arvtager, så satser på den får det lille ekstra hos nestemann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Denne som er så grom! Blir spennende å se hva du ender opp med nå ihvertfall! Håper slipper å angre på salget, solgte en bil for ørten år siden som jeg enda savner.. Intenst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Ender opp med noe som ikke er så fryktelig spennende vet jeg, og som ryker svart. Blir garantert å savne den det er jeg ikke i tvil om engang. Blir nok endel drukning av sorger i alkohol fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Har du lyst på en rå 4runner nu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Har du lyst på en rå 4runner nu? Vurderte faktisk å kjøpe den en stund men fornuften seiret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå