Gå til innhold

Hmm,. Pirkefeil altså...


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Sure greier det der. Har vært mye felg tyveri her i byen og idet siste, En Cayenne mistet bla felgene sine nylig.

Glad det er kjedelige vinterfelger på Bayern nå, verre med R34'en, men den skal snart på lagring uansett....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er (var) det originale BMW-felger på den, så er ikke 24000,- usannsynlig for 17".

Forøvrig er den artikkelen skrevet av noen som knapt tvet bak og frem på en bil.

Sant nok...! :)

Men, om du ser på bremseskivene så sitter sentreringsringene igjen.. altså, det er ikke orginalfelger!

De flunkende nye felgene var jo kjøpt i fjor, det gjør dem vel 1år gamle? eller mer...

Fatah Ramazani kommer nok uansett til å kreve forsikringselskapet for 24000kr, selv om felgene kostet 4990 hos Sharif..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så 17" til 24000kr da...

Tja, skal man kjøpe kvalitetsfelger med kvalitetsdekk hos forhandler her i norge så får man ikke allverdens for det da. Jeg var å hørte på 4x toyo dekk i 235/45-17" hos dekkpartner for litt siden, og det kom på over 15 000kr. Da hadde jeg sittet igjen med 9laken til felger, og da hadde det rukket til noen replica felger hos gs, ikke orginale bbs f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prise felgerog dekk er en jungel. Skjønner ikke hvorfor noen kan tro det er usansynelig.

Har du X5/X6 må du ut med nermere noe i nerheten av 15.000 bare for dekk hvis du skal ha noe med kvalitet.

Mitt råd er og ikke spare på noe på vinteren. kjøp kvalitet.

Sommer er det viktigtigst med vannplaningseffekt. Da kan du heller spare deg for de beste. men på vinter... Absolut gå for "dyre" gode kjente merkevarer! det er kun 4 handflater som skal holde deg i live.

Veil? kampanje? type dekk? merke på felg? pigg eller piggfri? Størrelse på dekk?

Ja her er det mange faktorer. og spekulere på prisen 24.000.- er for meg uforståelig.

det er normalt for et sett replica med gode dekk. Nokian eller Michelin kansje?

I butikken min har jeg 17" til 5 serie med dekk fra 10000.- til 45000.- Ettersom hvem felg du vil ha. mest normalt er replica/eller kurrant billigfelg med gode dekk til ca 15/16000.-

Denne bmw har en orginal dim på 225/55-16 med en rulleomkrets på 205,43cm

I 17" må du da bruke 245/45-17 eller 225/50-17. Noe som er en ganske dyr dimensjon.

225 45 17 er vel den mest brukte og den som er rimeligst i 17". Men den dimensjonen er for tidligere 5 serier.

Du kan sette på 225/45-17 som er 3%(2cm) lavere. men det er ikke og anbefale.

noe off topic, men måtte bare skyte inn litt.

Hr Fatah Ramazani er hjertelig velkommen til alle Dekk1 foretninger for og kjøpe nye :)

Arild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...