TM custom Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Prøvde meg på en liten photoshoot i dag som var ganske så mislykket. Må nesten skaffe meg et skikkelig kamera snart så jeg slipper alle disse uklare mobilbildene men kan jo legge ut de få som man i det minste ser det er en bil på
tommyheimberg Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Virkelig fin bil:-), syns bilda var bra jeg:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
TM custom Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Virkelig fin bil:-), syns bilda var bra jeg:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Takk joda ble helt ok de jeg la ut her. Men var en god del bilder som ble slettet ganske fort. Men hadde vert morsomt og ha noen litt mer klare og profesjonelle bilder av den. ble pent med alpina hjul:) Jotakk, er ganske fornøyd med de
e30 tic Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 Flott bil. Gøy med org Alpina hjul. Fin med org høyde også.
TM custom Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 Ble tidlig ut av vinterdvale for godbilen i år siden garasjen den sto lagret i skulle renovreres bra det ikke er noe særlig til vinter så jeg kan kjøre med sommerhjul Diiesel reagerte på dette 1
powerfulglenn Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 Var vell litt deilig og kjøre den igjen vell ?
TM custom Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Var vell litt deilig og kjøre den igjen vell ? Ja var ganske god følelse og kjøre e30 igjen etter og ha kjørt en sliten e36 316i hele vinteren ;pDette var en meget fin e30.Perfekt i mine øyne.Takk skal jo sies at den tar seg litt for bra ut på bilder. Er endel rust og skavanker som skal tas etterhvert.
TM custom Skrevet April 11, 2014 Forfatter Skrevet April 11, 2014 kjøpt meg ny bruksbil og valget falt på en BMW E91 LCI M-sport med shadowline dette er jo en bruksbil så skal ikke gjøres så altfor mye med den men noe snacks skal det jo bli. hittil har jeg fått på de originale msport hjulene. har vrengt av de forferdelige runflat dekkene som står på fra fabrikk og satt på nye vredestein sessanta. er knallfornøyd med de.også har jeg montert led pærer i angeleyes og skiftet til svart grill som jeg folierte m stripene i. slik så den ut den dagen jeg overtok den og sån ser den ut i dag hermanoo90 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2014 Skrevet April 11, 2014 Meget flott E91 Greit å ha denne til "hipster" oppgraderinger og holde E30en god og original
TM custom Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Skrevet Mai 11, 2014 takk var planen det ja. Montert xenon i grøftelysene fjernet modellbetegnelsen på bakluka så det blir litt mer cleant, også er det jo viktig og ikke gjøre folk sjalue med å reklamere for at det er noe så gromt som en 318d startet med å varme fjerne limrester ferdig. ble litt mere cleant nå. er fortsatt noe spor etter emblemet så må polere opp også ble det en kosetur med E30 i helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå