Gå til innhold

Bimmerskalender 2011 - Ferdig!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faren min er medlem av audi/VW klubben, og vi fikk en kalender derfra for ikke så lenge siden. Det DE hadde gjort, var flere småbilder av forskjellige biler, og ikke bare 12 biler. Jeg vet ikke hvordan bimmers kalenderen er, men jeg synte det var en bra løsning, sånn at fler har sjangs til å komme med. Det var ikke bare de som var mest strøkene som var med heller.

Kanskje noe for bimmers kalenderen og?

Har ikke mange GODE bilder av bilen, men har noen som kanskje kan bidra med noe.

f86vdi1x0y713lixhazr.jpg

dsimnnqvjj2ohbr49yjg.jpg

ka8hqzncugy2wvcxrjyo.jpg

bczn5cc4c7e7yk1izuw9.jpg

Og et stemningsbilde, som skulle vært tatt med speilrefleks, da jeg elsker det bildet her, som ble tatt med telefon. Haha!

psuoo1t8qip55rbw1j19.jpg

Jeg får heller stille opp sterkere neste år, når E92'n blir klar til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky:

Bare ta det helt med ro ;)

SofaKingFresh:

Jeg holder på å se på mulighetene da jeg har vært inne på denne tanken :-) Dessuten velger jeg ikke biler etter hvem som er mest strøkne, det hadde blitt feil og urettferdig. Et vrak av en E30 kan bli veldig bra om omgivelsene rundt og fotografen er flink. Jeg synes alle har kommet med gode forslag så blir vanskelig å velge ut, samt det vil komme mange fler :)

.Spennende bilder er noe som er ønskelig, her har dere tre eksempler på spennende bilder:

4208618224_531d3d4557_z.jpg

bmw_rain_wallpaper_for_you_samsung_android_phone-t2.jpg

1059706.jpg

Planen var å holde tråden gående nå i et par uker, slik at alle har mulighet til å legge inn. Eventuelt ta nye bilder.

Så skal jeg sette alt sammen. Jeg har allerede laget meg en mal, men med rom for endringer.

Så vil jeg si takk for at folk er interessert og vist engasjement, det er hyggelig å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kunne tenkt meg en sånn kalender. Spesielt om min egen bil var i den, men sammenlignet med mye av det som allerede er lagt ut, tror jeg ikke noen av bilene jeg har prestert å ta er verdig en plass i en slik kalender. Ei heller er bilen strøken nok til sådan bruk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ropt61dvzib3in7c06ap.jpg

sjlnrfz0op5xn3acbh1s.jpg

Altså det er noe som heter å ha skamvett og sunn fornuft.

Når man sammenlikner f.eks kaliberet på første bildet og andre bildet så ser man ett HELT annet bilde når det gjelder bil og måten bildet er tatt på.

Skal man komme i en kalender så er det MIN mening at bildet må være av en spessielt pen bil og bilde må være av foto kvalitet på alle måter.

Det skjønner vel sikkert di fleste, og selv om trådstarter muligens ikke sier noe om dette, så regner jeg med at han vil ha bilder som er over normalen og ikke sånner "se jeg har vasket bilen og satt den på gresset" bilder...

(jeg mener såklart ikke å være frekk mot eieren av E34`n men bare prøver å poengtere at om man har en e46 med 17" felger som er nyvasket så kvalifiserer det neppe til å være med i en kalender når det finnes ett hav av utrolige flotte og spesielle bmw`er her på forumet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...