Glema Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Herlig, bra at noen gjør sånne her flotte tiltak Kalendern ble fin og virker gjennomført. (er mest fornøyd med at min bil er med ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Ble veldig bra, Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 de bila på juni mnd kunne jeg godt tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Flott kalender! Er det mulig å sende slikt inn noen steder for å få den skrevet ut i kalenderformat? Det er jo flere steder man kan få f.eks bilder osv. satt sammen som bok osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 FANTASTISK!!! Kjempeflott at du gidder å gjøre dette frivillig og gratis. Ble kanon den kalenderen. Printes ut og henges opp på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 veldig bra gjennomført Men skulle vært med noen e36'er syns nå jeg. Men den var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Takker for positive kommentarer! Regnet med jeg kom til å få kritikk for å ikke ha med e36. Men tro meg, jeg hadde et par egentlig, men fant noe jeg synes passet bedre. Uansett så håper jeg den falt i smak hos de fleste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Im lovin it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 de bila på juni mnd kunne jeg godt tenkt meg Send meg pm med mail adresse så skal du få bildet Edit: Nå ble kalenderen drit bra Marius denne skal på veggen ja! STOR for at du tar deg tid til slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Ble ikke ferdig med min egen bil, men hadde egentlig aldri tenkt å ha den med i en kalender uanset Uansett, en kjempefin kalender og enda til en E38 på desember Takk for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 godt jobba marius bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Takk Hyggelig å se at folk setter pris på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 dette ble kjempe bra STOR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Se der ja, ble jo kjemp det.. Denne skal printes ut å henges opp Kjempetiltak dette her. Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Jævli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå