Mexos Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Betaler 4300 med delkasko på en 96 320 cab hos gjenstridige. Eneste forsikringen jeg har i Gjensidige.Du burde prøve å presse de litt. Eller ringe Unison og melde deg inn i bmwccn Unison har ikke sjans til å nærme seg prisene til Gjensidige selv når det er snakk om unge førere. Jeg har selv snakket med de og det er Gjensidige som kommer ut billigst gang på gang. Jeg synes ikke prisene til Clarion er spesielt drøye med tanke på alderen. Tviler på at du har spesielt god bonus på bilene så da koster det deretter. Samtidig synes jeg er det litt spesielt at du har behov for 3 biler, men dette kan jo ha ulike årsaker
jon///M Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 kjører du mye firmabil? jeg registrerte ikke bil på meg selv før i nov 2008, da var jeg 22 år. men ettersom jeg er håndverker og kjører MYE bil i jobben fikk jeg masse bonus bare for det. så nå har jeg kun hatt bil registrert på meg selv i 2 år og har 75% bonus, har kun ansvar på min 90mod 318is og betaler vel ca 1500kr i året. har også person, reise og innboforsikkring i gjensidige
Kvasi Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 https://tjenestetorget.no/forsikring/ Jeg bruker Storebrand og de har alltid vært billigst når jeg har sjekket priser på bilforsikring.
bad_ip Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 https://tjenestetorget.no/forsikring/Jeg bruker Storebrand og de har alltid vært billigst når jeg har sjekket priser på bilforsikring. La inn anbud, men fikk kun velge mellom 3 forskjellige forsikringsselskap. Gjensidige, Nemi og IF.
T.H.O Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Ser du betaler 1900 for din Tibetanske Spaniel. Vi fikk akkurat pris på vår 9 uker gamle Tibbe i samme selskap på 1300kr. "Hund Pluss"
Glenn-Andre Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Betaler 4300 med delkasko på en 96 320 cab hos gjenstridige. Eneste forsikringen jeg har i Gjensidige.Du burde prøve å presse de litt. Eller ringe Unison og melde deg inn i bmwccn Unison har ikke sjans til å nærme seg prisene til Gjensidige selv når det er snakk om unge førere. Jeg har selv snakket med de og det er Gjensidige som kommer ut billigst gang på gang. Jeg synes ikke prisene til Clarion er spesielt drøye med tanke på alderen. Tviler på at du har spesielt god bonus på bilene så da koster det deretter. Samtidig synes jeg er det litt spesielt at du har behov for 3 biler, men dette kan jo ha ulike årsaker Ingen kan måle seg med unison når det gjelder M biler iallefall, de fleste lå på mellom 40 og 60k på fullkasko, unison fikk vi 14k i året på M5`n...
Clerion Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Betaler 4300 med delkasko på en 96 320 cab hos gjenstridige. Eneste forsikringen jeg har i Gjensidige.Du burde prøve å presse de litt. Eller ringe Unison og melde deg inn i bmwccn Unison har ikke sjans til å nærme seg prisene til Gjensidige selv når det er snakk om unge førere. Jeg har selv snakket med de og det er Gjensidige som kommer ut billigst gang på gang. Jeg synes ikke prisene til Clarion er spesielt drøye med tanke på alderen. Tviler på at du har spesielt god bonus på bilene så da koster det deretter. Samtidig synes jeg er det litt spesielt at du har behov for 3 biler, men dette kan jo ha ulike årsaker Samboer sin Mondeo Min Corolla og min kose E30^^ aka sommerbil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå