Gå til innhold

Vår nye Alpinhvite BMW F11 M-sport! Senkesett side 10!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil du har! Meget stilig med hvitt!

Jeg har en tilsvarende bil i Spacegrey med 20" felger og M-sport pakke. Synest min er litt for høy fremme, og vurderer å senke den en anelse. Er imidlertid skeptisk på om bilen blir ukomfortabel hard, og om en vil få problemer med at den tar nedi.

Hva er dine erfaringer her?

Er det lov å spørre om hva senkingen i sin helhet kom på?

den blir en anelse stivere, men det blir ikke ukomfortabelt. synes den er helt nydelig å kjøre nå!

den tar ihvertfall ikke nedi, for bilen er relativt høy selv etter senking.

vi slapp den ned kun 15mm ekstra iforhold til m-sporten, og det er ikke overkill.

totalt med arbeid og deler kom alt på i underkant av 8000,- :) (hos BMW-verksted)

More pictures:

e5xc5z3dp7e0dh4qevuh.jpg

ivvufdynjv5ab7wt7j3x.jpg

xjh7a5nfsydysq6dcl0x.jpg

56jvp2kxupl8m8gaftgc.jpg

fc5myc6djnh2vhjdqfp6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger ut bilder som disse så gleder jeg meg (om mulig) mer til 1. september, for da får jeg senkesettet montert på min :D Min har jo EDC og dermed original høyde (ikke høyden til M-sport), så den trenger virkelig å få mer bakkekontakt!

Nydelig bil, verken mer eller mindre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Når du legger ut bilder som disse så gleder jeg meg (om mulig) mer til 1. september, for da får jeg senkesettet montert på min :D Min har jo EDC og dermed original høyde (ikke høyden til M-sport), så den trenger virkelig å få mer bakkekontakt!

hartge du skal ha og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Hartge, ja :) Var kun Hartge og AC Schnitzer som kunne levere senkesett som lot seg kombinere med EDC ettersom jeg forsto. Tror senken på 30 mm blir å gjøre seg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Hartge, ja :) Var kun Hartge og AC Schnitzer som kunne levere senkesett som lot seg kombinere med EDC ettersom jeg forsto. Tror senken på 30 mm blir å gjøre seg godt.

ja, det er betydelig penere å få den litt ned! F10 og F11 er egentlig utrolig høye i utgangspunktet, selv med m-sport, med lavere fangere og 15mm senk. 30mm er perfekt synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei Folkens, bra forum, mye nyttig stoff.

Jeg er ny på mange mulig måter her i dette forumet, nettopp registrert meg som medlem samt har bestilt meg en ny BMW F11 2012, med levering i uke 44/45. Dette er min første BMW...

Bilen blir satt på produksjonsbåndet i uke 40 og da med levering ca 1 - 5 november, det blir en lang høst. Det ble en M-sport + mye annet dill, trur det blir bra. Er noe skeptisk til fargen (Sophistogrå) da jeg ikke har sett den i virkeligheten, kun sett den på bild. Farger er kanskje vanskelig å diskutere.

Får vell legge ut noen bilder når den kommer da...

Mvh

John Kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Aaaah... endelig er jeg ferdig!!!

full shine, med alt fra clay til rubbing og toppvoks + innvendig rengjøring og felgrens.

nå er den så glatt og smooth at hvis katta hadde hoppet opp på den nå hadde det blitt verdens morsomste video idet den skled på trynet av igjen! :lol:

skal få stå inne i natt så er den ihvertfall ren i noen få timer. hehe. :wink:

zev3ut04qdhiio3nolam.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...