Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se her ja, ser ut bil og bli tøff denne. skulle handla deg hjul før du lakka den får å sjekke at di går klar :) Men hvorfor tok du ikke motorrom i samme sleng, skal du til og montere nå så blir det vel ikke demontert igjen får å lakke motorrom?

Skrevet

Har sett over bilen skikkelig i dag i skikkelig lys, og kan si meg fornøyd med fargen, men IKKE lakkeringsjobben. Skal klage, og forhåpentligvis få dekket en lakkeringsrunde til. Uakseptabelt at hjulbuene ser bulket ut, framskjermene har djupe pusseriper, panseret ser ut som en geværblink, og i tillegg så har han klart å bulke bagasjeluken.

Føler jeg blir rett fly forbanna! [-(

Skrevet

Ja, spesielt når jeg valgte å sette den bort til "profesjonelle" for å få gjort det skikkelig, når jeg har lagt så mye tid å penger ned i bilen fra før av, så har jeg ventet i vel over 3 uker på resultatet, så ser jeg det her? [-(

Skrevet

Det hørtes ikkje bra ut.. Er det dei som har tatt grunnarbeidet og eller ? Ang stripene på fram skjermane, so har nok ikkje gått over nøye nok når dei har slipt filler... Bulkene er nok ikkje lett å sjå for eit trent auge engang, der må det godt trente puselabber til for å kjenne bulkene på en bil som kun står med filler, eller enda verre, om en får en bil som er påbegyndt nedmatta, då veit en hvertfall ikkje om bulkane før en "kjenner" dei :)

Skrevet

Jeg gjorde grunnarbeidet i starten, så forklarte jeg han hvor han måtte gå nøye over, noe han ikke gjorde i det hele tatt.. Når jeg med utrente labber/øyner kjenner/ser feilene, så burde i hvertfall en mann med over 20 års erfaring også legge merke til det :-k

Skrevet
Har sett over bilen skikkelig i dag i skikkelig lys, og kan si meg fornøyd med fargen, men IKKE lakkeringsjobben. Skal klage, og forhåpentligvis få dekket en lakkeringsrunde til. Uakseptabelt at hjulbuene ser bulket ut, framskjermene har djupe pusseriper, panseret ser ut som en geværblink, og i tillegg så har han klart å bulke bagasjeluken.

Føler jeg blir rett fly forbanna! [-(

Du skal definitivt få det gjort på nytt eller få pengene tilbake.

Ille at en "proff" ikke ser at det er for grovt pussearbeid.

Skrevet

Hmm, høres ut som han lakkereren din rett og slett har gitt litt faen for å få ut bilen din bare. Og håpet på at du ikke la merke til slurvinga hans. Kjente du han fra før?

Jeg leverte også min bil ferdig pusset, med noen grove pusseriper enkelte steder pluss noen parkeringsbulker som jeg visste om. Forklarte dette til han jeg skulle bruke som lakkerer og han fikset alt dette PLUSS to bulker som ikke engang jeg fant før jeg begynte pussinga. Hadde aldri møtt karen før.

Og etter montering så dro jeg ned for en polering av ett par støvkorn og et lite sig, seff gratis.

Så dette må du klage på og få rettet opp i ja.

Skrevet

Ja, kan nesten se slik ut. Men det som er så merkelig er at han hele tiden sa "Jeg må være skikkelig grundig på denne her, for denne her MÅ jo bare bli bra! :D"

Nei, jeg kjente han ikke fra før av. Høres ut som at du fikk litt bedre service enn meg der gitt, håper det ordner seg for meg og, siden jeg har vel igrunn ikke gjort noe feil i denne prosessen; gitt han så mye tid han ville og bistått med hjelp når han trengte det.

Skrevet

Litt kjedelig sånt som det der...men noen støvkorn her og der må du bare regne med. Men det går an å polere vekk viss ikke sjule de med polering osv.

Håper det ordner seg. Ellers så syns jeg det ble jævli bra. Skikkeli grundig arbeid du har gjort på denne bilen altså :)

Skrevet

Nå forekommer dårlig håndverk innen alle fag, men jeg føler forsikringsbransjen med sine utbetalinger har ført til at standarden innen lakkeringsfaget har blitt veldig ujevn.

Dessverre ser jeg også påfallende ofte at resultatet kan bli utilfredsstillende der flere skal dele på å ta det grunnleggende arbeidet. Kan være lurt å tenke på.

Imidlertid har lakkereren som den profesjonelle part her tatt på seg å ferdigstille et arbeid, så jeg går ut fra at han vil behandle dine reklamasjoner like profesjonelt. :)

Skrevet

Ja, men når det kun er han som driver verkstedet blir det litt vanskelig for andre fagfolk å komme inn i bildet.. Han hadde en partner før, men han jobber ikke der lengre.

Ja, reklamasjonene har han ikke annet valg enn å behandle profesjonelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...