winchester Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Joda, godt med stillhet. Den (komplette!!!) M-tech 1 stylingen blir sendt på lakk forhåpentligvis mandag, så er det EU-godkjenning om 3 uker.
Tzunami Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Se der ja! Trenger litt bilder og action den tråden her nå
Pedi Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Se der ja! Trenger litt bilder og action den tråden her nå Var vel egentlig det jeg skulle skrive jeg også... Gleder meg til å se denne live. Og jeg håper også at vi kunne fått til en photoshoot sammen en gang. Dette er den første E30 jeg har sett i denne farge, og jeg har ennå ikke sett en E28 i denne fargen. Så det kunne blitt noen spesielle bilder...
winchester Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 En photoshoot skal vi vel klare å få til etterhvert, selv om jeg føler din bil er et PAR hakk over min over hele spekteret når det kommer til ferdig produkt... Er så mye man har lyst til, men ikke søren om pengene strekker til med det første. Det verste er at søknaden om S50B32 er godkjent, burde vel egentlig bli lynsjet for å ikke ha montert en under panseret for nesten 1,5 år siden når det gikk gjennom. Men holder motet delvis oppe og tar det som det kommer, hehe. Marius Aahjem er vel personen som skulle tatt bildene også, sett alt for mange visuelt stimulerende bilder fra den karen opp gjennom årene.
BMW E30 325 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 godt å se at du ikke har død helt på bimmers
Pedi Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 En photoshoot skal vi vel klare å få til etterhvert, selv om jeg føler din bil er et PAR hakk over min over hele spekteret når det kommer til ferdig produkt... Er så mye man har lyst til, men ikke søren om pengene strekker til med det første. Det verste er at søknaden om S50B32 er godkjent, burde vel egentlig bli lynsjet for å ikke ha montert en under panseret for nesten 1,5 år siden når det gikk gjennom. Men holder motet delvis oppe og tar det som det kommer, hehe. Marius Aahjem er vel personen som skulle tatt bildene også, sett alt for mange visuelt stimulerende bilder fra den karen opp gjennom årene. Bra, jeg vil mer enn gjerne "posere" side by side med din bil. Jeg tror det kunne blitt riktig så stilig. Påstanden om at min bil er et par hakk over din er nok å dra ting litt langt. Du har hellakkert din bil på lik linje som med min. Og min har aldri blitt montert sammen for å være som ny og superstrøken, bare med intensjonen om å gjøre ting skikkelig. Utvendig er ikke alt nytt desverre, og ei heller er den strøken i lakken. Så for de som er på jakt etter "småplukk" å kommentere, de får en god dag når de ser min bil. Slik er det desverre når pengesekken var altfor liten - kun viljen og ønsket om nye deler som var stort. Men jeg bryr meg ikke.... Men ja, du skulle gjerne vært "lynsjet" mtp å ikke montere S50 siden søknaden er innvilget. Men klart, koster penger å handle inn en slik en også. Marius Aahjem... Tror ikke det nytter at jeg ringer ham, må nok være noen som kjenner ham. Han gidder nok ikke å stresse seg opp for en gammel vestlending i en gammel bil... Men at han nok hadde fått til noen fete bilder av bilene våre sammen, DET istemmer jeg...
winchester Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Men da sier vi det, en photoshoot skal vi få til etterhvert... Er ikke bare motoren som koster heller vet du, blir jo påkostet M3-understell som helst skal være 100% stand før det monteres, og så lenge det heter M-technik eller ///M koster det fort penger for nye deler. Nye stabstag under bilen, nytt brukbart coiloversett, nye 5x120 3-delte felger, flett nytt eksosanlegg, nytt baksete i samme stil som framstolene, Z3-tannstang etc, etc.. så snakker vi fort over 100 000,- til etter mine beregninger. Bilen fikk plass i garasjen igjen i går etter at jeg gjorde meg ferdig med bremsebytte, oljebytte, pluggbytte, justering av ventiler og nedstengning av den lokale badeparken i dørk bak på den nye 320'en som jeg kjøpte for litt siden. Får vel slenge inn et aldri så lite bilde av bilen også. NB! Mobilbilder. Og et elendig bilde av de fire E30'ene, hvorav tre av disse er i mitt eie.. Har fått meg en Samsung S3 nå, så skal prøve å ta noen brukbare oppdateringsbilder med den om jeg husker på det. Blir bytte til originalfjærer og dempere på bruningen idag, slik at den er klar for EU-godkjenning.
Reset Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Er jo mye på den lista du ramsa opp som ikke trenger å være på for å få den godkjent ombygd med s50. MÅ ikke være 3 delte felger, coilovers, nye bakseter, z3 tannstang etc.
winchester Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Liker at ting er skikkelig på stell når det først skal gjøres. Enten 100% eller 1%. Hvertfall med denne bilen.
knoskar Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Nye looken Michael? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
winchester Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Grommere finner du vel ikke på denne siden av kloden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå