FredrikE24 Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Skjedd no lignende med meg og, parkerte leeeengst mulig unna alle andre mot en vegg på høyre side av bilen så langt inntil veggen som mulig, kommer tilbake og ser at en rusten liten japse har parkert så tett inntil at jeg ikke hadde nok plass til å komme inn. Kom en parkeringsbulk 20cm under dørhåndtak, støtlista på drittbilen ved siden av som hadde slått borti. Hvordan passasjeren i bilen hadde kommet seg ut er for meg et under.. Må man så må man, går derfor å gjør mitt på kjøpesenterets kundetoalett, når jeg kom tilbake 5 minutter senere var japsekjerredritten borte Nå unngår jeg å dra til kjøpesentre..
Saltkjelen Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 parkerer alltid litt unna jeg også. på ferga går jeg ALDRI utav bilen. har noen parkeringsbulker på e34n.. er det mulig å fikse egentlig? omlakkering utgår Ja, dette er fullt mulig. Jeg har bilen min inne hos lakkerer for å suge ut alt av parkeringsbulker og de han har tatt nå har gått utmerket, foruten om en som må sparkles og lakkes dersom den skal bli 100%. nice pris på noe sånn da sånn ca om du husker? Jeg betaler faktisk ikke noe for det ettersom jeg lakkerer noe av bilen, men kan alltids høre med han om hva han tar for å suge ut noen på en Fredags kveld..
Chris_ Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Bruker 2 plasser. Coupe-dørene er så jævla lange +1! Visse ulemper
Syvert Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 et tips som eg gjør når eg skal på båt er å spørre pent om å stå lengst bak,og forklarer en er redd for bilen osv, det har normalt gått greitt,venter da til sistemann har kjørt på. men en har av og til en jævel av en bildirgent som blir bare potte sur... hugser eg fekk til svar en gang: "denne skamsenka bmw`en er vel ikke noe å være redd for vel,har ikke tid til sånn fjas" (dette var med gamle bilen,E36 en)
///Magnusrc Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 et tips som eg gjør når eg skal på båt er å spørre pent om å stå lengst bak,og forklarer en er redd for bilen osv, det har normalt gått greitt,venter da til sistemann har kjørt på. men en har av og til en jævel av en bildirgent som blir bare potte sur... hugser eg fekk til svar en gang: "denne skamsenka bmw`en er vel ikke noe å være redd for vel,har ikke tid til sånn fjas" (dette var med gamle bilen,E36 en) Ser for meg den idioten si det ... Skulle likt å sett hvordan bil han satt å kjørte i på veien hjem (om han har en)
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Jeg har slengt med kjeften til mange tullete husmødre som har parkert på denne måten! Jeg blir så arg at jeg kan finne på å vente til vedkommende kommer ut fra butikken!
Kjetil88 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 godt å se at det er flere som gjør tiltak Pleier som regel å parkere så langt unna innganger ol som mulig eller ved å bruke en "halvannen" parkeringsplass, regnet denne gangen med at det ikke kom noen å presset seg i mellom men jaggu faen kom det et kålhue å presset seg inn. værste tilfellet var på parkeringstaket her jeg bor i fjor vinter med min forrige bil, måtte ringe å få noen til å hjelpe meg med å dytte ut bilen pga bilen ved siden av. vanskelig å klatre over midten i en 2 seter spesielt når man er så myk som det jeg er legger ved bilde!
kasper Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Selv om jeg har en rusten tralle som er verdt en halv sko, så parkerer jeg så fremt det er ledig alltid inntil vegg eller stolpe og helst i den fjerneste delen av parkeringsplassen eller p-huset. Det er verdt den lille gåturen som nevnt. Tenker at står jeg med ene siden til en vegg/lignende så får jeg vertfall ingen dører/bulker i den siden Hadde jeg hatt en nyere bil hadde jeg ikke tørt å stå i p-hus så ofte tror jeg. Var nylig vitne til at en gammel rusten ford transit som absolutt måtte presse seg inn mellom to personbiler. Så tar passasjeren i transiten å smeller opp døra som om de sto mutters alene på et jorde, rett inn i siden av den nye Audi A6'en ved siden av. Men det var for trangt for at hun ville gå ut, så da ble hun sittende. Noe så unødendig? Hadde jeg vært eier av denne bilen hadde jeg reagert.. max. Angrer på at jeg ikke tok skiltnr og la en lapp på ruta til Audi'en.
ullsokken Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg ser også ann hvor jeg parkerer. Feks: unngå alltid bilder med barne seter. De har det med å slenge opp dørene.Å parkere blandt dyre biler er et bra tipps. De er som regel litt mer forsiktig. Gamle damer er like ille.. Parkerer alltid langst fra inngangen der det er minst biler.
Wacman Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg betaler faktisk ikke noe for det ettersom jeg lakkerer noe av bilen, men kan alltids høre med han om hva han tar for å suge ut noen på en Fredags kveld.. dagens.
Saltkjelen Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg betaler faktisk ikke noe for det ettersom jeg lakkerer noe av bilen, men kan alltids høre med han om hva han tar for å suge ut noen på en Fredags kveld.. dagens. Hehe, jeg ser fort at denne kan mistolkes...
SSM Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Min verste parkering opplevelse var når jeg tok FjordLine express fra Kristiansand i sommer, med M3en!! Det såg "ok" ut til å begynne med, men når jeg såg hvordan folk skulle komme seg til dørene måtte jeg ut raskt. Det kom heldigvis en å stillte seg så nerme at det ikke ble passasje på ene siden, så stod jeg på andre siden å passapå. Vi måtte begge kravle ut på førersiden, og når man står 50cm fra rekkverket, sideskjørta er ny polerte, bilen er skitten, det er coupe og jeg er nesten 190 og 95kg så ble det jaggu ikke lett! Skal ALDRIG ha den bilen ombord på en slik ferge igjen.
AndreasBr Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Er DØDSirriterende med folk som ikke klarer parkere innenfor plassens 3 hvite streker.. De burde imho taues på flekken.
ingard Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 ^^ I parkeringkjellere nytter det ikke uansett om man er innenfor. Der er det gjerne slik at man må presse seg ut av bilen.
AndreasBr Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Satt nettopp her og tenkte litt.. Om man har en rekke plasser ved siden av hverandre. Bil 1 står med bakenden inn, så langt mot venstre han kommer. Bil 2 står med fronten inn, så langt til høyre han kommer, Bil 3 står med bakenden inn så langt til venstre han kommer. Da vil alle førere ha mest mulig plass. Altså at bil1 og 2 har førerside mot hverandre, bil 2 og 3 står med passasjerside så tett som mulig. Passasjerer går selvfølgelig ut av bilen FØR man parkerer (Og inn etter man har kjørt ut av plassen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå